úterý 11. října 2016

Recenze:


Název knihy: Slunečnice
Autorka: Klára Mandusová
Nakladatelství: Mladá fronta
Žánr: Česká literatura
Počet stran: 176







anotace:

Kristina má vytíženého muže, všetečnou dcerku i věčně tápající matku. Zkrátka takovou normální, spokojenou rodinu. A taky práci – vysněnou. V redakci časopisu, se šéfem, který se nepředře, a kolegyní, která si brousí zuby na její místo. A smysl pro humor a tajnou vzpomínku. A kamarádku, která si pro změnu brousí zuby na švédského doktora, a skončí s tenistou. Osud? Možná. Jenže mu to nestačí a obrátí naruby i život Kristiny. Protože vedle muže vytíženého je tu i jeden osudový, a pak další, náhradní. Není toho moc na jednu lehce zmatenou novinářku?





moje recenze:

Kristina má vše, manžela, dceru i vysněnou práci. Pracuje jako novinářka a píše o všem možném do zdejšího magazínu. Jinak je velice vytížená a moc volného času ji nezbývá. Snaží se co nejvíce skloubit svou práci s péčí o svou dceru a společné chvíle s Pavlem.
Jenže jednoho dne potká svou dávnou lásku...
Vše se změní a rázem si i s Pavlem tolik nerozumí. Nedělá přeci nic špatného aby se musela cítit provinile, přesto se tak cítí. Ještě že má svou kamarádku, které se může se vším svěřit. Navzájem si říkají vše a snaží si pomáhat, ale někdy je i to málo.
Kristině se život obrací naruby a neví co si s ním má počít. Její matka ji hlídá dceru aby měla na vše čas, ale i tak je stále více vytížená a skáče z jednoho místa na druhé a od jednoho citu k druhému.
Dokáže si svůj momentálně trochu chaotický život znovu uspořádat? Podlehne starým citům, nebo jim dokáže odolat? A jak bude dál vypadat její život?





můj názor na knihu:

Na tuto knihu jsem se velice těšila, ale bohužel jsem z ní celkem zklamaná.
Jedná se o běžné denní starosti velice vytížené ženy, kdo z nás to nezná, ale co mi hrozně vadilo je styl jakým je kniha napsaná s tím jsem se nedokázala po celou dobu čtení nijak srovnat. Kniha je tenoučká, ale právě díky stylu psaní jsem ji četla celkem dlouho protože jsem ji neustále odkládala.
Vše zachraňuje krásná letní obálka.



Za poskytnutí knihy k recenzi velice děkuji nakladatelství Mladá fronta
Knihu zakoupíte  ZDE





Žádné komentáře:

Okomentovat