neděle 10. ledna 2016

Recenze:


Název knihy omalovánek: Ztracený oceán
Autor: Johanna Basfordová
Nakladatelství: Grada
Žánr: Naučná literatura- Hobby
Počet stran: 80+ velký plakát k vybarvení




anotace:

Ve Ztraceném oceánu zažijete inkoustové dobrodružství v mořských hlubinách, plné kouzelných ilustrací, které můžete vybarvit a ozdobit. Na stránkách knihy se setkáte se zvědavými chobotnicemi, kouzelnými mořskými pannami a s hejny exotických ryb, které čekají na to, až je svými barvami probudíte k životu. Můžete objevovat křehké spletence mořských řas, korálové útesy, potopené lodní vraky, zdobené ulity a poklad pirátů. 

Proč jsou tyto omalovánky skvělé:
- jsou vytištěny na silném papíře
- mají šitou vazbou
- obálku si můžete vybarvit
- můžete použít pastelky, fixy i progresa
- kniha má velký formát (25 x 25 cm)

Součástí této knihy je i velký plakát (100 x 25 cm), který můžete vyjmout a vybarvit po obou stranách.




moje recenze na omalovánky:

Když se vám dostane do rukou takováto  kniha omalovánek, tak zjistíte, že je v ní spousta krásných obrázků, a nebudete vědět kterým začít. Já si knihu nejprve prohlédla, abych věděla jaké obrázky tu jsou. Některé jsou velké, a hodně spletité, a budou potřebovat více vaší trpělivosti při vybarvování. Jiné jsou zase větší, ale stejně tak krásné. Určitě si obrázky zamilujete, a vybarvíte je všechny.
Já si pro vás vybrala dva na ukázku. První je velká velryba, a druhý jsou mořští koníci.
Omalovánky můžete vybarvovat jak pastelkou, tak fixou, či linerem. Vše včetně barevnosti obrázků je jen na vás.


můj názor na omalovánky:

Jsem moc ráda, že tyto omalovánky mám. Obrázky jsou krásné, a když domaluji jeden, hned vybírám další. Prostě mě to nutí malovat dál a dál. Díky tomu, že si můžu barvy volit sama podle nálady, tak vznikají obrázky, někdy více barevné, a někdy v tlumených tonech. Navíc si u vybarvování úžasně odpočinu, a to je účel této knihy. Takže kdo ještě váhá, určitě nemusí :-)

Za poskytnutí knihy omalovánek k recenzi tímto velice děkuji nakladatelství  GRADA
Knihu omalovánek zakoupíte  ZDE




Johanna Basfordová












moje hodnocení: 5/5











6 komentářů:

  1. Zase mám o čem přemýšlet... koupit, nebo nekoupit! Ale já opravdu musím tento rok začít víc psát. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase je dobré, když se koupí, tak dlouho vydrží. Není to hned celé vymalované. Určitě je prima, že se u omalovánek zabaví více lidí, malují, a můžou si u toho povídat :-)

      Vymazat
  2. Jéé to je krása! Moc pěkné obrazky.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Přemýšlím nad nimi a nebo nad Čarovným lesem, no ještě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že obojí jsou pěkné, a ať vybereš jakékoliv budeš s obrázky spokojená :-)

      Vymazat