pondělí 11. ledna 2016

Recenze:



Název knihy omalovánek: Hra o trůny
Autor: George R. R. Martin
Nakladatelství: Grada
Žánr: Naučná literatura- Hobby
Počet stran: 96




anotace:

Svět, kde jsou svatby krvavé, oheň zelený a dluhy se platí zlatem, vás osloví živým prostředím a podrobnostmi. V této knize omalovánek mohou milovníci bestsellerové řady knih poprvé zaplnit bílá místa podle své představivosti a žasnout nad tím, s jakou pečlivostí a přesností se tento fantastický svět probouzí k životu – meče, rodové znaky, draci, výjevy z knihy. To vše a ještě mnohem více proložené citáty z knih, díky kterým si dané scény snadno vybavíte.

S množstvím fascinujících originálních černobílých ilustrací od světově proslulých ilustrátorů Yvonne Gilbertové, Johna Howea, Tomislava Tomiće, Adama Stowera a Leviho Pinfolda se tato publikace stane sběratelskou záležitostí i skvělým dárkem a potěší všechny fanoušky Hry o trůny.

Dejte příběhům z pera George R. R. Martina svůj osobitý styl. Vytvořte si svůj vlastní svět a výjevům z knihy dejte nádech podle vaší aktuální nálady.




moje recenze na omalovánky:

Tyto omalovánky jsou vhodné pro všechny, ne jen pro milovníky, a fanoušky Hry o trůny. Jsou zde moc pěkné obrázky hradů, draků, bojovníků, erbů, ale i něžného pohlaví. U vybarvování obrázků si představujete kus příběhu, do kterého právě ten daný obrázek zapadá.
Na ukázku jsem vymalovala dva obrázky, a již se chystám na další. Volba barev je čistě jen na vaší fantazii, a ať zvolíte barvy jakékoliv, vždy bude konečné dílo velice pěkné.




můj názor na omalovánky:

Knihu jsem sice nečetla, ale omalovánky se mi moc líbí. Obsahují moc pěkné obrázky, které jsou doprovázeny citáty z knih Hra o trůny, Střet králů, Bouře mečů, Hostina pro vrány, a Tanec s draky.
Jsem ráda, že tato kniha je úplně jiná než ostatní podobné knihy omalovánek, ve kterých jsou obrázky květin, a zvířat. Tyto omalovánky jistě udělají radost všem, ne jen fanouškům Hry o trůny. 



Za poskytnutí knihy omalovánek k recenzi tímto velice děkuji nakladatelství  GRADA
Omalovánky zakoupíte  ZDE




George R. R. Martin













moje hodnocení: 5/5













10 komentářů:

  1. Nečekala jsem, že jsou ty omalovánky tak pěkné :) To se někdo má... :-P Přeji hezké malování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsou v ní opravdu krásné obrázky :-)

      Vymazat
  2. Jako malou mě omalovánky vždycky bavily, ale jak se objevily omalovánky pro dospělé, zatím jsem tomu nepodlehla. Každopádně mě baví se dívat na výtvory druhých ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě jako dítě také bavili, a teď jsem jim podlehla znovu :-D

      Vymazat
  3. Krásná recenze. Knihu jsem pořídila k Vánocům přítelově sestře a jejímu příteli a též mě uchvátila. Je tam spousta detailů. Přítel tvrdil, že na něj omalovánky nepůsobí antistresově, ale kvůli těmto detailům spíše stresově. Já osobně zatím nemohu říci, protože jsem to ještě nezkusila, ale pokud zvládnu aspoň polovinu zkoušek v tomto semestru, tak vím, čím se odměním :). Budou to spojovačky s motivem národních památek z různých zemí světa, narazila jsem na ně na FB Knih Dobrovský.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Přeji hodně úspěchů při zkouškách :-) Na spojovačky jsem už také koukala... tak uvidíme :-D

      Vymazat
  4. Pěkná recenze a krásně vymalované obrázky. :) Také jsem Hry o trůny nečetla, ale přemýšlím, že si zkouknu postupně alespoň seriál. Styl psaní by mě asi totiž příliš nebavil, z toho co jsem slyšela od těch, co je četli. Ale proč to píšu - včera mi manžel prozradil, že když tak miluji historii, hrady, rytíře a tak, tak mi je objednal. Takže už se na ně těším. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Tak to je super,určitě nezklamou ;-) Moc hodný manžel.

      Vymazat
  5. Tiež som knihu nečítala a ani som nevedela, že takéto omaľovánky ku knihe sú :D Mne sa to veľmi páči, takže možno raz sa dostanú aj ku mne ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je doporučuji, už mám další obrázky a jsou super :-)

      Vymazat