čtvrtek 14. ledna 2016

Postcrossing:


Postcrossingu se věnuji pouze krátce, ale tentokrát mě potěšil o něco více než jindy. Zatím mi chodily pohlednice, teď mi přišla velká obálka, a v ní samozřejmě pohlednice, ale také milý dopis s dárečky :-) Pohlednice je z Turecka.












6 komentářů:

  1. O postcrossingu jsem již slyšela :) Chtěla jsem se k tomu dostat, ale jaksi jsem si nenašla čas :/ :) snad jindy! :)) Mimochodem - moc pěkné dárečky!

    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) My to zkusily s kamarádkou, a je to fajn :-)

      Vymazat
  2. Díky za připomenutí postcrossingu, už před léty jsme měli v plánu se zapojit, jen jsme na to nějak zapomněli. Tak hned jdu na to.

    www.drobkypobyte.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké, dárečky jsem dostala tedy zatím jenom jednou. Vždy jsem ráda za pohlednice a když je něco navíc, je to super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to jsou první dárečky :-) Pohlednice jsou super :-)

      Vymazat