pátek 8. ledna 2016

Nové knihy:



To si tak sedím doma, a najednou zvonek...
Zvoní na mě pošťačka, ale já nic nečekám, takže jsem zvědavá co pro mě má :-D Když jsem balíček přinesla domů, a rozbalila ho, tak jsem měla obrovskou radost. Hned jsem měla hezčí den, a už vím co budu o víkendu dělat :-D



                      Balíček je z nakladatelství Grada :-)



                                        Copak je uvnitř?



                       Tyto krásné omalovánky pro dospělé.





anotace:

Svět, kde jsou svatby krvavé, oheň zelený a dluhy se platí zlatem, vás osloví živým prostředím a podrobnostmi. V této knize omalovánek mohou milovníci bestsellerové řady knih poprvé zaplnit bílá místa podle své představivosti a žasnout nad tím, s jakou pečlivostí a přesností se tento fantastický svět probouzí k životu – meče, rodové znaky, draci, výjevy z knihy. To vše a ještě mnohem více proložené citáty z knih, díky kterým si dané scény snadno vybavíte.

S množstvím fascinujících originálních černobílých ilustrací od světově proslulých ilustrátorů Yvonne Gilbertové, Johna Howea, Tomislava Tomiće, Adama Stowera a Leviho Pinfolda se tato publikace stane sběratelskou záležitostí i skvělým dárkem a potěší všechny fanoušky Hry o trůny.

Dejte příběhům z pera George R. R. Martina svůj osobitý styl. Vytvořte si svůj vlastní svět a výjevům z knihy dejte nádech podle vaší aktuální nálady. 





anotace:

Ve Ztraceném oceánu zažijete inkoustové dobrodružství v mořských hlubinách, plné kouzelných ilustrací, které můžete vybarvit a ozdobit. Na stránkách knihy se setkáte se zvědavými chobotnicemi, kouzelnými mořskými pannami a s hejny exotických ryb, které čekají na to, až je svými barvami probudíte k životu. Můžete objevovat křehké spletence mořských řas, korálové útesy, potopené lodní vraky, zdobené ulity a poklad pirátů. Svá díla můžete se stovkami dalších sdílet na Facebooku, nebo na Twitteru s hashtagy #antistresove #omalovanky.

Proč jsou tyto omalovánky skvělé:
- jsou vytištěny na silném papíře
- mají šitou vazbou
- obálku si můžete vybarvit
- můžete použít pastelky, fixy i progresa
- kniha má velký formát (25 x 25 cm)

Součástí této knihy je i velký plakát (100 x 25 cm), který můžete vyjmout a vybarvit po obou stranách.


Jsem vážně nadšená.

Takže ořezat pastelky, a hurá malovat :-D






14 komentářů:

  1. Jééé, tak Ztracený oceán tiše závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě jsou nádherné, jsou v nich krásné obrázky :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Luci, jsou krásné, mám velikou radost, už se třesu na malování :-D

      Vymazat
  3. Ty omalovánky "Hra o trůny" jsou boží!
    Budu ráda, když se zapojíš do mé GA. :) Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  4. Tak si začínám říkat, že bych ty omalovánky taky mohla zkusit. Teď během zkouškového by se hodily :D
    Oboje omalovánky vypadají skvěle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, je to super relax, a řekla bych, že je to i návykové :-D

      Vymazat
  5. Fantastický článek! :3 Moc se mi líbí. A ty omalovánky... musím je sehnat (buď pro sebe nebo pro mé blízké, kteří Píseň ledu a ohně milují) :)
    http://bookeers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Myslím, že omalovánky určitě udělají radost ;-)

      Vymazat
  6. Krásné omalovánky. :) Já nemám bohužel moc času na čtení, natož na omalovánky, ale díky za tip, zvlášť ty druhé si možná přeci jenom poříddím. :) I když mě trochu odrazuje, jaký to teď je hit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také dělím čas mezi čtení a omalovánky, a je to boj :-D Určitě nějaké vyzkoušej, a uvidíš jestli tě to chytne :-)

      Vymazat
  7. Nádhera! :-) Vypadají moc krásně :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Už na nich pracuji, a jsou vážně super :-)

      Vymazat