čtvrtek 17. prosince 2015

Nové knihy:



                            Jeden malý balíček z Buxu ;-)



                                                             Copak jsem si vybrala?



                                                          Vybrala jsem si tyto dvě knihy.
                      Seznam tajných přání jsem zvolila díky doporučení, tak snad se mi bude líbit.
                      Psáno krví mi scházela do série, tak teď už mám všechny :-D





                                                                               anotace:


Brett Bohlingerová si až do svých 34 let žila jako princezna. Ze dne na den ale přichází o všechno, když zjišťuje, že milovaná maminka, majitelka obří kosmetické firmy, ji vynechala ze své závěti. Přesněji - její díl dědictví jí připadne pouze v případě, že dokáže do roka splnit všechna svá dětská přání, jejichž seznam si jako malá sepsala a na které už dávno zapomněla. Na rozdíl od matky. Jenomže proč by se měla Brett najednou stát učitelkou a ve volném čase dělat sólového komika, když se tak tvrdě připravovala na to, že jednou převezme rodinné impérium? A k čemu by jí byl kůň? Brett se cítí podvedená a ponížená, navíc přichází o práci, jistý příjem i dlouholetého přítele. S vidinou dědictví začíná plnit jeden bod seznamu za druhým a brzy si s překvapením uvědomuje, že jí ten starý ušmudlaný list papíru úplně ovládá. A že jí to vlastně vůbec nevadí … Půvabný románový debut americké autory o cestě za štěstím a o snech, jichž bych se člověk neměl nikdy vzdávat




anotace:

Kolotoč vyšetřování začíná příjezdem Maxe Jenningse - autora bestsellerů - do vesničky v Midsomeru. Druhý den po jeho odjezdu je nalezen mrtvý tajemník kroužku amatérských spisovatelů, který slavného autora pozval. Šéfinspektor Tom Barnaby se se seržantem Gavinem Troyem tetokrát budou muset pohroužit do dávné minulosti, aby tento případ mohli vyřešit.











14 komentářů:

  1. Teda, vypadají opravdu dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, už se na ně těším, jen teď nějak moc nestíhám... :-)

      Vymazat
  2. Tsky nestíhám :-D mám dvě knížky rozečtené a další čtyři na cestě ke mně :-D závislost no... :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, nejsi sama, i já jsem šílená maniačka :-D Prostě všechno musím mít, nic mi nesmí chybět :-D

      Vymazat
  3. Seznam tajných přání bych si ráda přečetla už delší dobu moc mě zajímá. Těším se na recenzi. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po ní také pokukovala dlouho...
      Recenze určitě bude, ale momentálně netuším kdy :-D

      Vymazat
  4. Krásné knihy! :)
    Seznam tajných přání bych také chtěla,ale vždycky si ho s košíku vymažu :/ Tak snad se k tomu brzo dokopu :D
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se konečně dokopala tu knihu v košíčku nechat :-D
      Moc děkuji :-)

      Vymazat
  5. Seznam také mám, ale samozřejmě jsem se k němu ještě nedostala :) Příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  6. Seznam tajných přání je moc hezká kniha, tak snad se bude líbit i Tobě :)

    OdpovědětVymazat