čtvrtek 12. listopadu 2015

Nové knihy:


Můj seznam knih, které bych si přála je dlouhý, a tak je musím kupovat postupně. Tato je jedna z nich :-)



                Arara mělo akci, den bez poštovného, tak jsem toho využila na tuto knihu :-)




chvilička napětí...



tak to je ona :-)




anotace:

Pro Toru Hamiltonovou bylo už samotné přestěhování do shetlandských končin dosti skličující. Nemohla tušit, že prvotní rozmrzelost brzy vystřídá děs.

Za jednoho deštivého nedělního odpoledne nalezne v rašeliništi dokonale konzervovanou mrtvolu mladé ženy, v jejíž hrudi zeje díra po brutálně vyrvaném srdci. Tři runové znaky na kůži zemřelé připomínají tajemná vyřezávaná znamení, která Tora vídá rozesetá po celých Shetlandách, dokonce i na krbové římse tchánova domu.

V pátrání po původu run zabředá až ke středověkým legendám a usilovně se snaží nalézt jejich spojitost s mrtvou ženou. Čím více poznatků se jí daří shromáždit, tím silněji na ni manžel, šéf a dokonce i nevrlý detektiv naléhají, aby věci nechala, jak jsou. Opravdu jim jde jen o její duševní klid? Snad by tomu Tora uvěřila, kdyby ji ovšem najednou nezačaly děsit ty výhrůžky. Valí se na ni jako studené shetlandské mlhy a obalují ji hrůznou jistotou: někdo si přeje, aby pátrání okamžitě a jednou provždy nechala. Za každou cenu.




10 komentářů:

  1. Další super tip. Za chvilku utikám do knihy nakoupit, abych stihla využít slevový kupon, a pak mám v plánu ležet pod dekou a zotavovat se z rýmičky. Když jsem četla anotaci, tak jsem si říkala, že to zní přesně jako kniha, na kterou bych měla teď náladu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :-) že jsem mohla přispět :-D Já na ni pokukovala dlouho, tak konečně ji mám :-) Přeji brzké uzdravení ;-)

      Vymazat
  2. Marcelko, teda ty s těmi novými knihami jedeš :P Samozřejmě hlavní je, že ti udělala radost! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké čtení přeji :) Já ji mám doma už téměř rok a pořád, chudák, čeká. Bolton má krásné, pochmurné obálky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Posuň ji kousek dopředu v řadě :-D

      Vymazat
    2. No už jsem o tom přemýšlela, že si udělám hromádku knih, které chuděry už předlouho čekají a pořád je některé předbíhají :)

      Vymazat
  4. Krásná kniha! :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat