středa 11. listopadu 2015

Nové knihy:



         Tuto krásnou knihu k recenzi mi poslaly  Dobré knihy.
          Už se na ni moc těším, bude to moje první setkání s touto               autorkou. :-)




                                      poctivě zabaleno...



                                           a já už vím...


      Je to tato kráska, a moc se těším až se dnes do ní začtu :-)
                   Dostala jsem i magnetickou záložku ;-)


anotace:

Marie, sestra v nemocnici, žije v manželství, ve kterém je víc zla a smutku než hezkých chvil. Navzdory tomu však se svým mužem Petrem zůstává: nechce zradit své dívčí sny a hlavně touží naplnit ten nejpodstatnější - mít dítě. Když ji přeřadí z ženského oddělení na kojenecké, jsou dny, kdy má pocit, že to nezvládne. Drží v náručí něžné uzlíčky, ale žádný z nich jí nepatří. Po deseti letech se přece jen odhodlá od manžela odejít, i když je přesvědčená, že kromě práce v nemocnici, která ji baví a naplňuje, a večerní samoty v oblíbeném křesle u knížky nebo pletení ji už nic jiného nečeká. Cesty osudu jsou však nevyzpytatelné a vždy dokážou něčím překvapit...



16 komentářů:

  1. Kniha je opravdu krásná!Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Těším se protože od této autorky jsem zatím nic nečetla, ale hodně jsem si všimla že je oblíbená tak jsem zvědavá, a snad dojde i na nějaké další její knihy :-)

      Vymazat
  2. Kniha vyzerá perfektne a anotácia ma fakt zaujala! Príjemné čítanie prajem :)

    OdpovědětVymazat
  3. O autorke som počula, avšak ešte som od nej nič nečítala, takže neviem posúdiť. Každopádne prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná knížka :) Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  5. Typ knihy "ze života". Tak ať se Ti líbí, Marcelko :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě naprostá neznámá autorka. Ale podle anotace se mi knížka líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zatím na začátku, ale příběh se mi líbí :-)

      Vymazat