pondělí 9. listopadu 2015

Nové knihy:



Nové dvě knihy v mé knihovničce





Jsou to tyto dvě krásky ;-)








anotace:

Indiánku Malinalli vychovala nesmírně laskavá babička, která jí předala moudré rady, jimiž se sama po celý život řídila. Po její smrti prodala matka dívku do otroctví daleko od domova. Když u pobřeží přistanou španělští dobyvatelé v čele s Hernánem Cortésem, netuší Malinalli, že se její život zásadně změní a že se stane milovanou ženou i nenáviděnou zrádkyní.









anotace:

Rok života s nevyléčitelnou nemocí.
Kniha zachycuje autentický příběh ženy, uznávané americké novinářky a matky tří malých dětí, která si jednoho dne všimne, že se jí ztenčuje levá ruka. Začíná kolečko po doktorech a verdikt je nemilosrdný: Lou Gehrigova choroba, neurodegenerativní progresivní onemocnění, které poškozuje nervové buňky. Příčina: neznámá. Vyléčení: nemožné. Prognóza: odhadem rok života. Autorka se vydává na závod s časem – chce, aby si s rodinou užila co nejvíce šťastných chvil. 






6 komentářů:

  1. Pěkné kousky, Než řeknu sbohem také mám, ale ještě jsem nečetla. Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knihy! :)
    Ani jednu jsem nečetla,ale slyšela jsem o nich.
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné knížky, i když z tohoto výběru jsem znala jen Než řeknu sbohem. Ale Malinalli vypadá taky zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Padla mi v obchodě do oka, tak jsem si ji také vzala :-)

      Vymazat