sobota 31. října 2015

Nové knihy:



         Včera mi přišel balíček s touto krásnou knihou :-)





Kniha je pěkně ukrytá :-D





Tak to je ona :-)




 anotace:

„Hele, láska tě nesmí vodrovnat,“ moudře radí Leně taxikář Knut. To se sice moc snadno řekne, ale mnohem hůř udělá, obzvlášť když je její snoubenec pěkná nula a ona sama zničehonic přijde kvůli hloupé chybě o práci. Na sebelítost jí však nezbývá čas. Lena je nucena změnit svůj život od základů. Nastěhuje se do neuspořádaného bytu ke své nejlepší kamarádce, což ji, milovnici pořádku, pořádně vyvádí z rovnováhy. Navíc Leně leze na nervy spolubydlící Ben! Je totiž neuvěřitelně arogantní a k tomu sukničkář. Ale když na něj pomyslí, srdce jí okamžitě začne bít rychleji. 





7 komentářů:

  1. Někde jsem knihu viděla,ale moc mě nezaujala :/
    Přemýšlím jen,že by Ježíšek někomu koupil jako dárek :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak určitě by někomu radost udělala ;-) Jsem zvědavá jaká bude :-)

      Vymazat
  2. Získala jsem ji k recenzi od Omegy :-) taky sem na ni hodně zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi obálka! Je taková veselá a milá :)
    Knihu jsem bohužel ještě nečetla, ale tobě přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu právě čtu a jsou v ní vtipné hlášky a opravdu mě baví :-) Obálka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Obálka je krásná. Ale jestli je přímá řeč psaná v této verzi hovorové češtiny, tak je to pro mě nečitelné :(

    OdpovědětVymazat