pondělí 26. října 2015

Nové knihy:



                                        Jak nejlépe začít týden, než s novou knihou :-D 
                                        Tuto krásku mi právě přinesla pošťačka ;-)







Teda ta je tam ukrytá... ;-)




Už se těším, až ji začnu číst. V balíčku jsem měla i krásnou záložku, a brožurku
s ukázkou z knihy After: Polibek




anotace:

Skutečný příběh ženy, která se probere z umělého spánku, ale nemůže se hýbat ani komunikovat. Ostatní se domnívají, že je v kómatu, přestože ona sama všechno slyší a vnímá. Bojí se, že ji lékaři nechají odpojit od přístrojů (tato možnost se před ní probírá s rodinou) nebo přistoupí k odběru orgánů, jelikož se kdysi zavázala k dárcovství. Tento stav trvá přibližně dva týdny a lékaři už jejím příbuzným nedávají naději. Potom si však dcera, která právě sedí u matčiny postele a mluví na ni, všimne, že Angele po tváři stéká slza...





8 komentářů:

  1. Ta kniha "Zachránila mě slza" vypadá zajímavě. Mám ráda takové typy knih, asi se po ní podívám :)

    Ráda bych Tě pozvala na svou Giveaway!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vypadá velice zajímavě, a už se na ni moc těším :-)
      Děkuji za pozvání ;-)

      Vymazat
  2. Tuto knihu neznám, ale vypadá dobře kouknu se na ni. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po přečtení anotace, jsem hrozně zvědavá na celý příběh.

      Vymazat
  3. Z anotace me uplne zamrazilo! :o

    walletofinfinity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano anotace je mrazivá, a ukazuje, že i toto se může stát.... bohužel.

      Vymazat
  4. Páni,anotace mě vážně zaujala :)
    Už se moc těším na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě čtu :-) Recenze určitě bude, ale je to vážně kniha silná na emoce...

      Vymazat