pátek 23. října 2015

Nové knihy:



                         Tak mi dnes přišly tolik očekávané knihy z nakladatelství Moba.
                        Už se na ně moc těším.
                       A musím říct, že obálky knih jsou opět perfektní.... jako vždy :-)
                       Moba prostě obálky umí ;-)








A jdeme rozbalovat :-)





A tady už jsou nové knihy :-)









anotace:


Isabelle doufá, že najde na starém venkovském statku rodiny Le Ber na březích řeky Durance svůj domov. Avšak venkovské sídlo mladého Corina le Ber je velmi zadlužené. Bezohledný hoteliér větří šanci přebudovat statek na luxusní hotel. Rodina se rozdělí na dva znepřátelené tábory a nic netušící Isabelle se náhle ocitne uprostřed enervující intrikánské hry - a také zažije svou životní love story.

Další dobrodružství rodiny Le Ber se si můžete vychutnat v druhém dílu s názvem Z nebe do ráje.







anotace:


Poklidný život na panství Daringham Hall v malebné Východní Anglii naruší příjezd Bena Sterlinga. Ben je totiž skutečným dědicem panství a hodlá se pomstít rodině, která se k jeho matce zachovala velmi nelítostně. Jeho plány však naruší zvěrolékařka Kate, do níž se vášnivě zamiluje. Má smysl žít pouze pro pomstu, nebo je důležitější odpustit a začít nový život?








10 komentářů:

  1. Dědictví vypadá hodně zajímavě, ale obálka knihy by mě vůůbec neupoutala :( Až si ji přečteš, těším se na tvůj názor :P M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To Dědictví mě také původně moc obálkou nezaujalo, ale v reálu vypadá hodně dobře a obě knihy mají takové ty hebké obálky příjemné na omak :-)

      Vymazat
  2. Levandulové noci jsem už držela v ruce, pokud se nemýlím. Nedokázala jsem se od té obálky odpoutat. Jednou si knihu jistě přečtu. :) Moba je skvělé nakladatelství. :)
    No, a u Dědictví si nějak nejsem jistá, jestli by mě zaujalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Levandulové noci mají hodně poutavou obálku. Dědictví se mi nejdřív nelíbilo, ale pak mi ta obálka připomněla něco z dětství, když jsem bývávala u babičky :-)
      Teď ještě aby i obsah knih byl pěkný :-)

      Vymazat
  3. Obě knihy vypadají moc dobře :) Hezké počtení přeji a budu se těšit na recenze k nim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy! :)
    Ani jednu neznám,ale obě vypadají podle obálky a anotace dobře :)
    Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Nechám se překvapit :-)
      Momentálně čtu Dědictví a je to pěkné, jsem zvědavá na konec :-D

      Vymazat
  5. U Dědictví mě obálka zaujala už, když jsem vyhledávala knižní novinky pro říjen. Ale je ještě hezčí. Levandulové noci taky očekávám, tak doufám, že brzy dorazí :) Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano obálky jsou v reálu velice pěkné :-) Levandulové noci jsou hned druhé na řadě po Dědictví, tak se na ně také těším :-)
      I já ti přeji pěkné počtení až přijdou :-)

      Vymazat