úterý 22. září 2015

Přečtené knihy:


Název knihy: Bílé kosti
Autor: Graham Masterton
Nakladatelství: Host
Počet stran: 383









anotace:

Jednoho deštivého listopadového rána vydá pole na Meagherově farmě kosti jedenácti žen.

V této části Irska jsou neoznačené hroby běžné. Tyto kosti se však datují do roku 1915, do doby dlouho předtím, než začal konflikt mezi katolíky a protestanty. A co víc, zdá se, že jejich kat odvedl velice pečlivou práci. Ženy byly téměř jistě zaživa staženy z kůže.

Inspektorka Katie Maguireová z Corku je na mrtvá těla zvyklá. Ale tohle je hotová řezničina. Její tým je přesvědčen, že je to jen mrhání časem, že nemá cenu zabývat se dávno mrtvými ženami. Avšak Katie je rozhodnutá pomoci jim dojít spravedlnosti.

A pak se ztratí mladá americká turistka a její kosti, pečlivě zbavené masa, jsou nalezeny na stejné farmě. Katie se bude muset vypořádat nejen s dávnými zločiny, ale i s jejich hrůznou ozvěnou v přítomnosti. Podaří se jí vyřešit rituální vraždy spáchané před desítkami let, než brutální vrah udeří znovu?




moje mini-recenze:

Mám moc ráda detektivky a thrillery. Zde je navíc použitá zápletka starých rituálních vražd.
Kniha se mi četla velice dobře, a nevadily mi ani pasáže, kde jsou podrobné a brutální
popisy vražd.
Celý příběh byl velice zajímavý a pěkně napsaný, kdo je vrahem mi došlo téměř na konci knihy.
Tuto knihu určitě doporučím k přečtení, jen čtenáři se slabší povahou asi budou některé pasáže číst déle, nebo úplně přeskakovat.
Hned jak bude chvíle času, tak se pustím do druhého dílu s názvem Rozbití andělé.




Britský autor narozený v roce 1946 s velmi širokým tematickým záběrem: vedle hororů píše thrillery, historické cykly a pod pseudonymy i sexuální instruktážní příručky. Přes autorovu bohatou bibliografii mu v češtině vyšly pouze dva romány (oba se odehrávají v USA) a několik málo povídek.














moje hodnocení: 4/5










7 komentářů:

  1. Musím si ji taky pořídit. Ta druhá fotografie je z vnitřku knihy? Nebo se mi to zdá?

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem moc ráda, že se líbila! Taky jsem j nedávno četla a nemohla jsem se od té doby dočkat druhého dílu, který mě opět potěšil. ...:) Nezbývá nic jiného, než si počkat i na ten závěrečný, který výjde již brzy, tak šup šup, at už jsou Robití andělé přečteni. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten třetí díl vyjde před vánoci tak se na něj těším a Rozbití andělé budou muset chvíli počkat :-) čekám dvě recenzní knihy, které dostanou přednost :-)

      Vymazat
  3. Od těch romantických knížek, které jsem teď četla, by to chtělo změnu a tohle se mi jeví zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano kniha je pěkná, a také střídám detektivky s romantikou :-) ono to chce trochu změnu :-)

      Vymazat