pátek 18. září 2015

Nové knihy:



Dnes mi přišel balíček s knihou, která mě hodně láká. Tentokrát jsem nenakupovala ani v kamenném knihkupectví, ani na e-shopu. Knihu jsem si koupila na knižním bazárku a to za krásnou cenu. Takže teď už stačí jen najít čas a začít číst. :-)





Mám ráda rozbalování balíčků :-)




Tak a to je ona :-)




anotace:

Mladý policista Tomáš Volf narazí při zkoumání promlčených vražd na podivné úmrtí, k němuž došlo v roce 1991 v zastrčené osadě Pasečky u rakouských hranic. Když se k jedné složce s podezřelou smrtí připojí druhá, rozhodne se Tomáš vyzpovídat člověka, který se tehdejšího vyšetřování přímo účastnil: bývalého úředníka ministerstva vnitra Ondřeje Novotného. Prostřednictvím jeho vzpomínek se Tomáš snaží získat informace, které ze spisů záhadně zmizely. Může ale věřit muži, ze kterého se stal politik s nevalnou pověstí? Jakou roli hrají v případu dějiny zapomenutého kraje? A jak hluboko do minulosti se musí Tomáš ponořit, aby odhalil, komu kdysi prošla nikoli jedna, ale dvě vraždy? 




8 komentářů:

  1. Můj žánr to není, ale moc se mi líbí obálka. Přeji příjemné čtení a také aby se ti kniha líbila. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  2. Já detektivky a thrillery mám moc ráda, tak snad mě kniha nezklame :-)
    Jinak moc děkuji za přání pěkného čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Knižka vyzerá veľmi zaujímavo, súdiac podľa jej obalu a anotácie. Žiaľ, ja nie som veľký fanúšik podobných žánrov, ak ju však objavím v knižnici, pokúsim sa jej dať šancu. Želám príjemné čítanie a aby sa knižka veľmi páčila. Teším sa na recenziu! :)
    Fay, http://faylotte.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano takto vypadá dobře, už vím že na anotace dát nemůžu, protože co člověk to názor :-)
      až bude chvilka tak ji přečtu a recenze určitě bude :-)

      Vymazat
  4. Krásná kniha! :)
    Také bych si ji chtěla pořídit :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-)
      Dlouho jsem se rozmýšlela jestli ji koupit nebo ne, a když jsem ji objevila na bazárku za pár korun tak jsem neodolala :-)

      Vymazat
  5. Krásná knížka. :) Klidně bych si ji přečetla taky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji :-) Tak kdo ví, třeba taky někdy bude příležitost :-)

    OdpovědětVymazat