středa 5. srpna 2015

Záložky do knih:





                   Trošku jsem se nudila, a tak jsem udělala pár dalších záložek do knih. 
                            Snad se vám budou líbit a třeba někoho i inspirovat ;-)







Opět jsem k výrobě použila dárkovou tašku, a udělala jsem dvě sady záložek :-)






Čajové hrníčky, pro příjemné chvíle při čtení :-)





Modrá sada záložek :-)




Červená sada záložek :-)




                                                               Přeji všem pěkné tvoření :-)




16 komentářů:

  1. Jsou super, kde bereš ty pěkné papíry?

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji :-) Šárko to jsou rozstříhané dárkové taštičky :-D

    OdpovědětVymazat
  3. To je krása! :) Nejsem moc zčná, ale do záložek se sem tam ráda pustím - a tohle je skvělá inspirace, díky za ni :-)

    OdpovědětVymazat
  4. moc děkuji :-) a jsem ráda, že se záložky líbí a všechny šikulky je vyzkouší :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je opravdu bezva nápad! ^^
    Tohke by mě samotnou nikdy nenapadlo.Děkuji za typ! :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není za co, jsem ráda, že se to líbí :-) a děkuji :-)

      Vymazat
  6. jeej tak tie sú krásne! :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je super nápad :)

    http://puntikaty-blog.blog.cz/

    OdpovědětVymazat