úterý 4. srpna 2015

Záložky do knih:



Našla jsem doma starou papírovou tašku.  Bylo mi ji líto vyhodit, tak jsem z ní udělala přebal na knihu a ze zbytku záložku.
Když nosíte knihy po taškách, tak se přebal dost zničí, a takto ho uchováte pěkný nezničený a tento vámi vyrobený pak můžete klidně vyhodit :-)





Velkou papírovou tašku rozstříhnu tak, aby mi  zbyl široký pruh do kterého knihu zabalím.




myslím, že vypadá dobře :-)



ze zbytku jsem udělala záložku :-)



tak co? zkusíte to také, ;-)





FOTO- NÁVOD NA VÝROBU ROHOVÉ ZÁLOŽKY



1) pruh papíru


2) přehnout roh

3) odstříhnutím zbytku papíru nám vznikne přeložený čtverec

4) přehneme krajní cípek do středu

5) to samé i s druhým cípkem

6) pak oba otevřít zpět

7) první( přední roh) ohnout nahoru

8) a oba cípky vrátit zpět

9) vznikne taková kapsička

10) dovnitř ohneme postupně oba cípky

11) a máte hotovou záložku


















8 komentářů: