sobota 10. září 2016

Recenze:


Název knihy: Matné zlato
Autorka: Virginia C. Andrewsová
Nakladatelství: Moba
Žánr: Román pro ženy
Počet stran: 304







anotace:

Pentalogie: Rubínová zář, Perla v mlze, Falešný třpyt, Utajený drahokam, Matné zlato Další románová pentalogie, v níž komplikované rodinné vztahy přinášejí nečekané i tragické zvraty událostí.




moje recenze:

Když jsem brala tento poslední díl pentalogie do rukou a začínala jsem číst, myslela jsem si, že se dozvím jak dopadl život Ruby a jejich blízkých. Autorka se ale naopak v posledním díle vrátila na úplný začátek všeho a vypráví o době a životě před tím než se Ruby narodila.
Velkou část děje autorka postupně vkládala do předešlých dílů, takže jsem se nedozvěděla nic o čem bych již v těchto dílech nečetla, ale moc se mi líbilo, že vše bylo plynule a podrobně popsáno.
Landryovic rodina neměla nikdy lehký život a na živobytí si museli všichni tvrdě vydělávat, a i tak žili velice skromně.
Catherine se snažila svou jedinou dceru vychovat jak nejlépe uměla, ale i přes její veškerou snahu a mateřskou lásku se Gabriele v jejím životě přihodilo pár nedobrých činů, se kterými se museli všichni potýkat a nejvíce trablí a proplakaných nocí si zažila samotná Gabriele. Její maminka slavná léčitelka nedokázala odvrátit všechno zlo které je potkalo, a navíc se musela ještě neustále potýkat s problémy jejího věčně opilého manžela.
Ne všechny dny byly jen smutné, Catherine s Gabriele zažila i spoustu krásných dní plných slunce, štěstí a lásky, ale tyto dny byly vystřídány smutkem a pláčem.
Jak se říká, jeden život střídá ten druhý, a i v malém domku blízko močálů se toto odehrálo. Na svět tu přišlo nové štěstí, ale jak s ním bylo naloženo a co vše se v rodině Landryových odehrálo se dozvíte po přečtení této krásné série.
Jaký život se dá prožít mezi močály? Co Gabriele potkalo? A s jakým osudem se rodina musela vyrovnat?




můj názor na knihu:

I když jsem od posledního dílu série očekávala úplně jiný příběh, tak nejsem vůbec zklamaná.
Tato autorka mi jen potvrdila, že umí psát krásné příběhy, které své čtenáře vtáhnou do děje a nepustí je dokud nepřečtou poslední stránku.
Tato pentalogie rozhodně zůstane v mé knihovně a brzy si příběh Ruby Landryové přečtu ráda znovu.



Za poskytnutí této knihy k recenzi velice děkuji nakladatelství  MOBA
Tuto knihu zakoupíte  ZDE




1 komentář:

  1. VCA je jedna z mych top. taky jsem sice cekala jinej pribeh, ale pak jsem si precetla anotaci a doslo mi to, ze se vraci na zacatek, jednou me to i napadlo, prece jen, v Kvetech z pudy to s poslednim dilem udelala taky :)

    OdpovědětVymazat