sobota 26. března 2016

Recenze:


Název knihy omalovánek: Proměny zvířat
Autor: Kerby Rosanes
Nakladatelství: Grada
Žánr: Hobby
Počet stran: 96







 anotace:

Vítejte ve zvláštním, nádherném světě kreslíře Kerbyho Rosanese, kde se v úchvatných ilustracích různá podivná stvoření proměňují v dechberoucí portréty zvířat. Najdete zde spoustu detailních spletitých kreseb, které můžete vybarvit a dotvořit podle vlastních představ. Kniha „Proměny zvířat“ vám poskytne osobitý prostor pro vaši kreativitu.




moje recenze:

Antistresová omalovánka Proměny zvířat je knihou/sešitem plným krásných obrázků, které jsou připraveny pro vybarvení. Obrázky se nacházejí vždy na dvoustraně, což třeba mě velice vyhovuje, protože si jeden obrázek můžu vybarvit v několika variantách.




Tyto rybičky se mi vždy když jsem je někde zahlédla moc líbily, a tak jsem ráda, že jsem si mohla udělat ty svoje. Jak je vybarvíte je jen na vás.




Omalovánka je plná krásných kreseb, a v každé je ukrytý nějaký úkol. Buď musíte na obrázcích něco najít, nebo je tam prostor, a kousek obrázku si sami dokreslíte.




Prozkoumejte obrázky a najděte všechna podivná stvoření, a čarovné bytosti které se v obrázcích nachází. Na některých jich je jen pár, ale na jiných jich je hodně, až se zdá že obrázek zvířete přímo přechází do těchto bytostí.



Obrázky vás budou hodně bavit, jsou vážně krásné, a nadchnou nejen dospělé, ale i vaše děti, navíc jsou na kvalitním silném papíře, takže můžete k vybarvení použít co vás napadne, od pastelek, kříd, linerů, až po vodové barvy. Také milovníci rozmývaných obrázků se nemusí bát vybarvit takto tyto krásné obrázky.




Vyberte si nějaký z obrázků, které omalovánka nabízí a začněte vybarvovat, krásně si u toho odpočinete a vyčistíte si myšlenky, prostě se zbavíte nahromaděného stresu. Já po omalovánkách sahám mnohem častěji, moc mě baví a vždy mám radost z hotového obrázku.



můj názor na omalovánky:

Mě se omalovánka moc líbí. Nabízí velké obrázky, které vás donutí vymyslet si nejrůznější varianty vybarvení. Nemusíte zůstat u reálného zbarvení zvířat, ale můžete si je udělat tak jak by se líbily právě vám, je to jen na vaší fantazii. Určitě je prima, že jsou do obrázků zařazeny i různé úkoly.
Velké plus má ode mě kvalitní papír, který se nepropíjí a všelijak nekroutí. Velké obrázky přes celou dvoustranu omalovánky mě velice baví, a je jasné, že obrázek také déle trvá,  nemalujeme však na závody, ale pro naše potěšení. Tak neváhejte, vezměte si omalovánku a pastelky a pojďte malovat.


Za poskytnutí této omalovánky k recenzi velice děkuji nakladatelství  GRADA
Omalovánku zakoupíte  ZDE








11 komentářů:

  1. Proměny zvířat vypadají fantasticky! Už jsem na ně koukala v knihkupectví, ale nějak se nemůžu rozhodnout, které omalovánky si pořídit jako první. Líbí se mi jich až moc :D Máš to moc pěkně vymalované!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Ano to je pravda, že je hodně omalovánek a je těžké si vybrat, ale bude to ještě těžší, protože další stále přibývají. Určitě bych jako první vybrala nějaké kde jsou různorodé obrázky. Pak si vybereš co tě nejvíce bavilo a podle toho zvolíš další. Já mám nejraději zvířata a květiny. Ale občas si ráda vybarvím nějakou pěknou krajinku, nebo mandalu :-)

      Vymazat
  2. Krásné obrázky :) Moc se těším, až si Proměny v úterý vyzvednu ze zásilkovny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se těším až uvidím i tvé obrázky :-)
      Omalovánka je to vážně parádní :-)

      Vymazat
  3. Moc hezky vymalovano, take je mam doma :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      To je určitě prima a dáváš obrázky na fb skupinky?

      Vymazat
  4. Já jen zírám, jak nádherně jsou obrázky vybarveny. Neodolala jsem a i já jsem si objednala první antistresové omalovánky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Určitě se ráda podívám na obrázky jestli je někde budeš dávat :-)

      Vymazat
  5. Tyhle omalovánky jsou vypadají opravdu úžasně. Ani radši nechci vědět, kolik času zabralo vybarvit jeden obrázek, ale výsledek stojí za to :) Je to opravdu skvěle vybarveno. Jen by mě zajímalo, čím jsou vymalované. Nepřijde mi to jako pastelky.

    OdpovědětVymazat