sobota 19. března 2016

Recenze:


Název knihy spojovaček: Spojovačky Dot to dot
Autor: Gareth Moore
Nakladatelství: Grada
Žánr: Hobby
Počet stran: 64







anotace:


Spojte si celkem 30 000 bodů v 30 velkých, propracovaných a hlavně nádherných obrázků. Spojovačky Dot to dot už nejsou pro děti, ale vy se u nich perfektně uvolníte. Vaším jediným cílem je soustředit se vždy na spojení dvou po sobě jdoucích čísel, dokud nebudete odměněni výsledným obrázkem.

Témata jsou různá: od architektonických ikon a aztéckých vzorů až po zdobné ornamenty a podrobně vykreslená zvířata. Skvělá zábava pro všechny milovníky kreativní práce, dot to dot i omalovánek, protože každá hotová stránka vám zároveň poslouží jako předloha pro vybarvení. Jsou to skvělé úkoly, která vás budou bavit a vyžádají si vaše plné soustředění, dokud nedokončíte každý z připravených obrázků.

Na každém listu je jeden obrázek ke spojení a vybarvení.
Papír v knize je velmi kvalitní, takže můžete pro spojení bodů použít pero, různobarevné fixy, ale třeba i pastelky. Pro vybarvení můžete použít například i vodovky.
Až budete se svým dílem spokojeni, nezapomeňte se pochlubit svému okolí a na Facebooku!




moje recenze:

Už jako malá holka jsem měla moc ráda tento druh zábavy. Jak jsem někde objevila spojovací obrázek, musel být můj. Od mého dětství už uplynulo hodně vody, ale spojovačky mám moc ráda stále, a tak jsem velice ráda, že jsem mohla vyzkoušet tuto velkou knihu s názvem Spojovačky Dot to dot. Když jsem si knihu prohlížela, tak jsem si v první okamžik řekla, tohle přeci nejde spojit, tolik čísel, a vlastně není ani poznat o jaký obrázek ve finále půjde. Ale není se čeho bát, v knize jsou vysvětlivky jak při spojování postupovat, a na poslední straně jsou ukázány zmenšeniny všech obrázků, takže si stačí vybrat a nalistovat příslušný list. Pak už jen stačí vzít do ruky tužku, nebo pastelku a začít spojovat. Není vůbec se čeho bát, i když to vypadá hodně složitě, tak je to velká zábava. Když obrázek spojíte, tak tím to nekončí, pak si ho ještě podle své fantazie můžete pěkně vybarvit. Spojovačky jsou na kvalitním papíře, a tak můžete použít prakticky cokoliv, od pastelek, fixů, ale klidně i vodové barvy. Já jsem pastelková, takže je jasné čím jsou všechny obrázky dělané.


                                                                                                            (1- 499 bodů)

Takto vypadá tužkou spojený obrázek, který je připravený k vybarvení. Můžete spojovat čímkoliv, ale doporučuji obyčejnou tužku, protože se může stát, že budete potřebovat gumovat, a tužka jde nejlépe. Výsledný obrázek můžete klidně obtáhnout černou fixou pro zvýraznění.



A takto vypadá vybarvený obrázek. Spojovala jsem obyčejnou tužkou a k vybarvení jsem použila černou a šedou pastelku. Samozřejmě můžete experimentovat a obrázky udělat různě barevné.



                                                                                                                                          (1- 876 bodů)


můj názor na knihu spojovaček:

Nejprve jsem se lekla toho velkého množství čísel, protože se zde spojují stovky i tisíce čísel, ale jak jsem vzala tužku do ruky, šlo to skoro samo. Obrázky se mi moc líbí, a je to zase něco jiného než klasické omalovánky pro dospělé. Klidně bych se nebála názvu dva v jednom, protože si obrázek musíte nejprve spojit, a až teprve poté ho můžete vybarvit. Díky kvalitnímu papíru se nebojte použít třeba fixy, linery, nebo vodové barvy. Nejvíce jsem se bála toho, že když se ztratím, už se mi nepodaří obrázek spojit, ale není tomu tak, stačí začít někde jinde a prostě pokračovat, ve finále ta ztracená čísla stejně najdete a obrázek v klidu dokončíte. A když máte obrázky hotové můžete se pochlubit na různých facebookových stránkách. Grada jich má několik, a najdete i spoustu dalších. Takže neváhejte a pojďte spojovat, vážně to stojí za to.


Za poskytnutí spojovaček k recenzi velice děkuji nakladatelství  GRADA
Spojovačky Dot to dot zakoupíte  ZDE




                                                                                                                                         (1-1.134 bodů)




14 komentářů:

  1. To vypadá parádně. Jen bych potřebovala víc času.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou tam i nějaké, které by zvládly třeba děti v páté třídě? Hodilo by se mi to na praxi :))
    Děkuji
    http://muj-svet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak děti jsou na toto určitě šikovné, a myslím že by je to rozhodně zaujalo.Z těch lehčích (méně bodů) je ta zebra, lebka, znak koňské hlavy..
      Možná by zvládly i ty s více body, opravdu to není náročné :-)

      Vymazat
    2. Není za co :-) Podle mě by byly děti nadšené :-)

      Vymazat
  3. to je podla mna uplne super vec! Spojovacky som mala vzdy v krizovkach najradsej :)

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se o ně pořád praly :-D Teď už nemusíme :-)

      Vymazat
  4. Dneska jsem se na tyto spojovačky dívala v knihkupectví. Připomněly mi dětství, takže se tam pro ně určitě vrátím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je právě v dětství měla hrozně ráda, a asi my to vydrželo i teď :-D
      Ale jsou vážně super :-)

      Vymazat
  5. Taky je mám moc rád. Oceňuji mapování postupu práce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažila jsem se trochu ukázat, že to opravdu není nic těžkého a je to zábava :-)

      Vymazat
  6. Tyhle recenze mě zabijou. Vždycky jsem milovala spojovačky a tohle vypadá doopravdy úžasně... achjo, tolik kreativních omalovánek, spojovaček, mandal...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to máš pravdu je toho hodně, ale je to tááááákk primááá :-D :-D

      Vymazat