sobota 12. března 2016

Recenze:


Název knihy: Falešný třpyt (3. díl)
Autor: Virginia C. Andrewsová
Nakladatelství: Moba
Žánr: Román
Počet stran: 360









anotace:

Pentalogie: Rubínová zář, Perla v mlze, Falešný třpyt, Utajený drahokam, Matné zlato Další románová pentalogie, v níž komplikované rodinné vztahy přinášejí nečekané i tragické zvraty událostí.






moje recenze:

Když jsem dočetla druhý díl (Perla v mlze) doufala jsem, že Ruby už má svou dávku smůly a neštěstí vybranou, a nyní ji bude konečně čekat klidná budoucnost. Alespoň začátek této knihy mi dával malou naději, že by to tak mohlo být.
Ruby se vrátila do své rodné Houmy, kde za velké bouře porodila holčičku. Nyní pro ni začal jiný život. Bratr Paul chce dopřát Ruby i Pearl krásný život se vším všudy. Nikdo netuší, že jsou sourozenci, všichni si myslí, že jsou milenci, a Pearl je Paulova dcera. A tak Paul Ruby požádá o ruku, jedině tak by byli šťastní, i když jejich manželství by bylo pouze formální. Dál by žili jako doposud, jako sourozenci. Ruby se brání, ví že to není správné, ale nakonec se svatbou souhlasí, a přestěhuje se i s Pearl do Paulova krásného, velkého domu, který pro ně vybudoval.
Život v honosném domě je krásný, ale Paul vidí, že se Ruby něčím trápí...
Ruby stále myslí na Beaua, otce své dcery. Paul natolik Ruby miluje, že by pro ni udělal vše na světě, a tak když si s nimi osud krutě pohraje, přistoupí na náhlý plán Beaua. Jenže nikdo netuší, co se tímto krokem začne dít. Vše se hroutí a Ruby opět vstupuje do života jedno neštěstí za druhým.
Co Beau vymyslel, a s čím Paul z velké lásky souhlasil? Jaká neštěstí se Ruby vkradou do života? Dokáže vše ve zdraví ustát? A co ji sešle její zemřelá babička?



ukázka z knihy:

Snažila jsem se zaměstnat si myšlenky něčím jiným, abych v následujících dnech na Beaua myslela co možná nejméně, ale zvlášť z počátku to bylo vyloučeno, a já se nedokázala soustředit a nakreslit jedinou čáru. Jenom tak jsem zírala na prázdný papír a vzpomínala na svůj ateliér v New Orleansu a na Beaua. Snažila jsem se načrtnout a namalovat zvířata, květiny, stromy, prostě cokoliv jiného než lidi, protože mi bylo jasné, že ať si představím kohokoli, stejně z toho nakonec vyjde muž s Beauovými vlasy, s Beauovýma očima a s Beauovými ústy.
A ještě hůř mi bylo při každém pohledu na Pearl, které se začínaly zvýrazňovat obličejové rysy a začala pořád víc připomínat Beaua.

můj názor na knihu:

Tento díl je na zápletky velice bohatý. Překvapilo mě k čemu všemu v příběhu došlo. Ruby musela tvrdě čelit velkým problémům, které se na ni valili ze všech stran. Na konci se dočkala trošky štěstí. Co díl, tak stále větší napětí, a tentokrát to byla vážně smršť událostí. Po tomto díle jsem ještě více napnutá, co Ruby čeká v dalším dílu s názvem Utajený drahokam.


Za poskytnutí této knihy k recenzi velice děkuji nakladatelství  MOBA
Knihu zakoupíte  ZDE



Virginia C. Andrewsová

V patnácti letech jí postihla tragická nehoda a kvůli pochybení chirurga byla nucena po celý zbytek života zůstat na kolečkovém křesle. Psát začala až po smrti svého otce. Sedm let po napsání prvního románu se konečně dostala do čtenářského podvědomí a její knihy se staly bestsellery.
Napsala několik pentalogií, románů a povídek. Zemřela na rakovinu. Zůstalo po ní několik rozepsaných prací, které za ni dotvořil stínový autor pod jejím jménem.






4 komentáře:

  1. Já už se musím k autorce brzy dostat! Jsem úplně zvědavá na tuhle sérii. Nebo i na Květy z půdy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, Květy z půdy musím taky přečíst, jsem na ně moc zvědavá :-)

      Vymazat
  2. Krásně nafoceno :) Moc pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat