pondělí 14. prosince 2015

Soutěž- vyhodnocení



                                 SOUTĚŽ UKONČENA :-)



Tak máme soutěž ukončenou, a já vám tu zdělím, kdo vlastně vyhrál. Děkuji moc všem za účast. Vybírala jsem podle toho, kdo mi dal nějaké tipy na knihy, které bych si mohla přečíst, a nejvíce mě zaujaly tipy těchto tří účastnic soutěže.


Takže toto jsou výherci:

1) Místo: LUCIE KLARNEROVÁ 221197 (KNIHA+ZÁLOŽKY)
2) Místo: DANA GOLIÁŠOVÁ (ZÁLOŽKY)
3) Místo: Noelia Nat (ZÁLOŽKY)

Ještě jednou všem děkuji za účast.
Výhercům pošlu e-mail aby mi mohli napsat svou doručovací adresu :-)








6 komentářů:

  1. Děkuji moc, záložky miluju :) A velká gratulace ostatním vítězkám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za výhru :) na knížku i záložky se moc, moc těším :)
    Ostatním vítězkám srdečně blahopřeji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji, těším se a mám velkou radost.... snad se moje prosincová smůla tímto obrátí a začnu se těšit na Vánoce a už se mi nic zlého nepřihodí..... Přeji všem krásné Vánoce , hlavně pohodu a milé dárky, které potěší jak obdarovaného tak darujícího, kéž má každý pod stomečkem ty pravé dárky......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, také moc děkuji a přeji krásné svátky s nejbližšími a spoustu radosti u dárečků :-)

      Vymazat