čtvrtek 10. prosince 2015

Nové knihy:


               Dnešek je bohatý na balíčky :-) Přišly mi knihy k recenzi z nakladatelství Moba.








                              Přišly mi tyto dvě knihy. Na obě jsem zvědavá a těším se na ně :-)








anotace:

V lesní boudě ležela v kupce starého sena mladá, téměř nahá žena. Mrtvá. Všechno nasvědčovalo tomu, že byla přepadena a znásilněna, z prstů rukou zůstaly jen krvavé pahýly, jako by pachatel chtěl znesnadnit její identifikaci. Komisaři Bémovi je však na první pohled jasné, že znásilnění nebude hlavním motivem činu. Vypadá to spíše jako akt kruté pomsty. Jenže komu a za co se vrah mstil?





anotace:

Dramatická smrt rodičů přivede Ellu z New Yorku zpět do rodného Bergenu, aby tam vyřešila majetkové záležitosti. Na místě však zjistí, že jejich rodinnou vilu obývá již několik měsíců stará paní jménem Ráchel. Ella chce dům po smrti rodičů prodat a hodlá Ráchel vypovědět nájemní smlouvu. Při jednom setkání však Ráchel Ellu, která pracuje jako novinářka, požádá o sepsání svého životního příběhu. Ella se rozhodne spíše ze slušnosti vyslechnout její vyprávění, avšak zakrátko je vtažena do pozoruhodného životního příběhu, který se odehrává v několika zemích, od Ráchelina dětství, kdy byla jako uprchlík poslána z Bratislavy do Norska...


8 komentářů:

  1. Na Ráchelinu knihu jsem se též při výběru knih dívala, ale nakonec u mě vyhrál pan Bauer se Zlatoději a paní Horáková s Jeptiškou pro markraběte. Už se moc těším na Tvé recenze :). Budu ráda za každý tip na skvělou četbu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ijá se tentokrát nemohla moc rozhodnout, tak snad jsem vybrala dobře :-)

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá, co budeš říkat na Ráchelinu knihu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné knihy! :)
    Už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ráchelina kniha mě dost zajímá. Počkám si, co na ni řekneš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci jsem zatím v půlce, uvidíme jaké pocity z knihy budu mít až ji dočtu...

    OdpovědětVymazat