pátek 4. září 2015

Výhra:

                               

                                   Dnes mi přišla kniha, kterou jsem vyhrála v soutěži.
             Chtěla jsem si ji koupit, o to větší radost, že jsem vyhrála právě tuto knihu :-)


                                                         Tak jdeme rozbalovat :-)



Kdo už pozná? :-)



Je to tato kniha :-)



anotace:


Axi Mooreová je ve všech ohledech hodná holka. Její kamarád Robinson jí také proto říká zkráceně HH. Axi pilně studuje, nedělá žádné pubertální průšvihy a hodně čte. Vlastně jen čte a chce se stát spisovatelkou. Ale jednoho dne se rozhodne, že nějaké to pravidlo přece jen poruší. A nevybere si nějaké malé, ale rovnou to největší – útěk z domova. Naplánuje si, že uteče ze svého do puntíku naplánovaného světa. A tím překvapí nejen sebe, ale také Robinsona, kterého vezme s sebou.



Společně s knihou mi přišly krásné záložky :-)







10 komentářů:

  1. Uz jsem cetla a myslim, ze se bude libit:)))

    OdpovědětVymazat
  2. ano právě u tebe jsem knihu viděla a řekla si, že by se mi mohla líbit i když už nejsem náctiletá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super!:)). Tak pak napis do te nasi skupiny na fb, co na ni rikas;).

      Vymazat
    2. určitě napíšu až přečtu :-))

      Vymazat
  3. Gratuluji k výhře! První láska se mi moc líbila, tak doufám, že budeš z příběhu stejně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji!Knihu jsem už četla a je opravdu úžasná,nemám na ni slov :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji :-) tak to už se nemůžu dočkat, když na ni jsou jen samé dobré ohlasy :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji k výhře. Moc ti tuto knihu závidím. :)

    OdpovědětVymazat