čtvrtek 3. září 2015

Nové knihy:


  Nemám teď příliš veselé období, tak jsem si alespoň udělala radost, a objednala si nové knihy.






Objednala jsem si tyto dvě knihy, tak se na ně těším, snad nebudou dlouho odpočívat v mé knihovně :-)







anotace:

Lady Lucy Angkatellová sezve k víkendovému setkání na své malebné panství Hollow řadu hostů, ale jak už to tak bývá, ne všichni se zde sejdou rádi – například sokyně v lásce k doktoru Johnu Christowovi či potenciální dědicové majetku sira Angkatella. Není divu, že atmosféra houstne a napětí by se dalo krájet. Kdo by však čekal smrtelný výstřel? A pachatele tak nešikovného, že se nechá přistihnout přímo při činu? Hercule Poirot přijíždí jako poslední návštěvník, aby s pomocí malých šedých buněk rozluštil na první pohled jednoduchý, avšak ve skutečnosti komplikovaný a rafinovaný zločin… 







anotace:

Na Maledivy se většinou jezdí na dovolenou. Třicetiletá učitelka Anna však bude na jednom z jejich ostrovů trávit léto neobvyklým způsobem. Má pomoci šestnáctiletému Týdžejovi dohnat školu, kterou zameškal kvůli boji se zákeřnou chorobou. Ani Týdžej si nepředstavoval, že bude trávit prázdniny s rodiči někde daleko od Chicaga a kamarádů. A ještě k tomu ležením v učebnicích. Jenže letadlo s Týdžejem a Annou za mladíkovou rodinou nikdy nedorazí. Po ztroskotání hydroplánu skončí na opuštěném ostrově, odkázáni jeden na druhého. Debutový román mladé americké autorky, který se okamžitě po vydání stal bestsellerem. 












5 komentářů:

  1. Knížka Na ostrově mě také láká :-)

    Zvu tě na giveaway o Yankee Candle :)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/posledni-prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-) Tuto knihu mi doporučila kamarádka tak jsem na ni zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti bude líbit, mně se líbila moc :)

      Vymazat
    2. Šárko, já si myslím, že podle toho co jsi mi o knize řekla, tak bude :-)
      moc ti děkuji za tip :-)

      Vymazat
    3. Není zač, hlavně, ať se líbí :-)

      Vymazat