pátek 25. září 2015

Přečtené knihy:


Název knihy: Malá ručka
Autor: Susan Hillová
Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 115





anotace:

Když se antikvář Adam Snow náhodou ocitne v zahradě zpustlého starého sídla, stane se něco neuvěřitelného. Do dlaně se mu vplíží neviditelná malá ručka! Zpočátku je spíš zmatený, ale postupem času se dostaví záchvaty paniky, jako by ho někdo vlekl vstříc smrti. Jaké hrůzy se v polozbořeném domě a jeho kdysi skvostné zahradě, odehrály?
Když mu však na cestě do odlehlého kláštera, kam si jede prohlédnout vzácnou knihu, v bouři skočí pod auto přízračné dítě, je jasné, že své děsy v Anglii nenechal. Všechno nabývá stále tajemnějších a zlověstnějších obrysů a s mrazivou jistotou spěje k nečekanému rozuzlení... 



můj názor na knihu:

Vzhledem k tomu, že jsem před touto knihou nejdříve přečetla knihu s názvem Žena v černém, která se mi líbila, tak Malá ručka je pro mě obrovské zklamání.
Tenoučká kniha mě od začátku až do konce vyloženě nudila, a nesplnila mé očekávání napínavého a silně duchařského zážitku. Za mě je tato kniha zklamáním, možná by se téma dalo více rozvinout a vytvořit tak velice zajímavý příběh.



Susan Hillová

Britská autorka se narodila roku 1942 ve Scarboeough v Yorkshiru. Od roku 1963 se věnuje vlastní tvorbě, kromě příspěvků do novin a časopisů napsala přes třicet titulů – románů pro dospělé, knížek pro děti, povídek. Pro Daily Telegrph psala pravidelný sloupek, zajímá se o divadlo. Napsala hru pro děti a několik rozhlasových her pro dospělé. Divadelní adaptace jejího pozoruhodného románu „Žena v černém“ se hrála několik let ve West Endu. Susan Hillová založila nakladatelství Long Barn Books, řídí literární časopis a podíl na obchodě s dárkovými předměty. S manželem a dvěma dcerami žije ve venkovském sídle v Gloucestershire.




moje hodnocení: 1/5










8 komentářů:

  1. Včera jsem před ní stála v Levných knihách, nakonec jsem se rozhodla si ji nevzít a jak vidím, rozhodla jsem se dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem ji měla nedávno v LK v ruce, tak jsem teď ráda, že jsem ji nevzala :) Ovšem Ženu v černém už mám zamluvenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, Žena v černém je pěkná. Tahle kniha je nuda a musela jsem se nutit ji dočíst i když je tak krátká.

      Vymazat
    2. Je to škoda, protože obálka i anotace by mě nalákaly :)

      Vymazat
    3. Stejně jako nalákaly mě...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ano je to škoda, opravdu jsem od ní čekala víc...

      Vymazat