pátek 7. srpna 2015

Výhra:




                                               Tak tento týden se mi opravdu líbí :-)
                        Přišla mi třetí výhra :-D  tentokrát z nakladatelství  Šulc- Švarc.



                                                                     Tak jdeme rozbalovat :-)




                                                                     Copak je to za knihu?




                                                                    A tady je :-)




                                      Zdena Frýbová- Mafie po česku


anotace:

Román MAFIE PO ČESKU zobrazuje úplatkářství, rozkrádání, prostituci a různou spekulaci bující v naší společnosti. Hlavní postavou je Bohuslav Panenka, řečený Barry, úspěšný vedoucí pohostinství. Je stále nespokojený a vymýšlí nové možnosti obohacení své rodiny. Jeho manželka Marie nezapadá do rodinného klanu tzv. "mafiánů" a taktéž jeho starší syn Richard odchází od rodiny. Naopak jeho mladší syn Kryštof se má k světu k velkému nadšení otce. Barry vzpomíná na své dětství, na otce, který byl řezníkem a zahynul v koncentráku a na exkluzívní matku, která se uměla v životě otáčet. Jeho bratr Karel, žijící v bezdětném manželství končí ve vězení pro rozkrádání a spekulace. 





14 komentářů:

  1. Gratuluji k výhře, snad se kniha bude líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji :-) myslím že ano :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééj :) Tak kniha vyzerá super :) Potom daj vedieť, ako sa páčila :) A inak graulujem k výhre :) Takéto knižné výhry je radosť dostávať :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela jsem, že je to příjemné čtení, tak jsem zvědavá, s touto autorkou už mám zkušenost a bylo to vždy prima :-) děkuji moc :-)

      Vymazat
  4. jéé, knihu som nikdy nevyhrala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prima vyhrát knihy, a zatím jsem měla štěstí na samé pěkné :-)

      Vymazat
  5. gratuluji, knihy je fajn vyhrávat, přeci jen to taky něco stojí :)

    http://puntikaty-blog.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. děkuji :-) a ano knihy také stojí nějaký ten penízek a jsem ráda když vyhraji :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, tak to je super, to gratuluji, šťestí stojí při tobě :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc děkuji :-) z knihy mám radost ;-)

    OdpovědětVymazat