pátek 21. srpna 2015

Recenzní výtisky:

                     


                           Tak mi dneska přišel balíček s recenzní knihou od nakladatelství Moba.
                           Jaká se v něm ukrývá?






Kdo už pozná?



Je to tato kráska, tak jsem na ni zvědavá :-)



anotace:

Mladá vyšetřovatelka Emma Lindová se nedávno přestěhovala ze Stockholmu do Prahy, aby se seznámila se zemí své matky a vystoupila ze stínu otce, úspěšného autora detektivek. Je konec května, po městě se procházejí zamilované dvojice a v břevnovském bytě je nalezena zavražděná dívka s nožem v srdci a kartou v ústech...



14 komentářů:

  1. Knihu nepoznám, ale vyzerá dobre a pútavo najmä podľa anotácie, takže prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. O knize jsem neslyšela,ale vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano zaujala mě anotací a trochu i obálkou tak uvidím :-)

      Vymazat
  3. Knihu také neznám, ale děkuji za tip!
    Moc hezký článek. :)
    http://bookishblog16.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že detektivku jsem ještě nečetla, možná by bylo na čase to napravit. :)

    One little girl told

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já čtu hlavně zahraniční tvorbu a myslím, že je to škoda, že tu máme také spoustu pěkný knih :-)

      Vymazat
  5. Podle anotace zní kniha zajímavě, ale na základě obálky bych si ji asi nevybrala.
    Každopádně děkuji za tip. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já hodně vybírám spíš podle obálky, ale už jsem přišla na to že i za ne příliš poutavou obálkou se skrývá pěkná kniha :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím - také jsem se o tom několikrát sama přesvědčila :-)

      Vymazat
  7. Kniha vyzerá naozaj super, ani som nevedela, že takáto aj je :) Milujem, keď ma doma "prekvapí" nejaká knižka :) a táto vyzerá naozaj super

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. děkuji, zatím se čte dobře, bohužel teď nemám tolik času a nestíhám číst jako dříve, ale i tak mám radost :-)

    OdpovědětVymazat