pondělí 3. srpna 2015

Výhra:



Tak je tu pondělí a já mám obrovskou radost :-)
Přišel mi totiž balíček z Nakladatelství Arara. A co se v balíčku ukrývá?
Moje výhra v soutěži.

A že mám opravdu velikou radost ;-)




                                                    Rozbalování může začít :-)




Ještě trocha napětí...





Už to skoro je...





A to je ona, krásná grilovací kuchařka :-)





Uvnitř jsou samé dobroty


Až jsem dostala hlad :-D



Jsem nadšená, protože ráda vařím tak se mi taková krásná kuchařka hodí a brzy něco vyzkouším :-)




4 komentáře:

  1. Tak ať se ti něco z této kuchařky povede. Vypadá skvěle a gratuluji k výhře. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  2. moc ti děkuji určitě něco vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ideální na léto, až jsem z toho dostala hlad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to věřím :-D taky mi stačí kouknout na jídlo a musím si něco dát ;-)

      Vymazat