pátek 11. listopadu 2016

Nové knihy:


Přeji všem krásný den :-)

Dnes když jsem přišla z práce tak na mě doma čekal větší balíček. Sice jednu knihu čekám, ale tohle je hodně velké. Jenže po rozbalení balíčku jsem byla velice mile překvapena. Ne jen že tam byla ta očekávaná kniha, ale dostala jsem k ní i několik krásných dárečků. 




Toto je obsah balíčku.




Dárečky které jsem dostala společně s knihou.
Nástěnný kalendář, blok a placka.



A tady už je ta zmiňovaná kniha na kterou jsem velice zvědavá.
Je to kniha pro děti, která teprve vyjde.



anotace:

Bohatě ilustrovaná kniha plná velkého dobrodružství.



Tak se s Vojtíškem večer můžeme pustit do čtení ;-)

Mějte se krásně.

Marcela :-)


7 komentářů:

  1. Užijte si čtení, Marcelko :-) Obálka knížky je vážně úchvatná ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Otolínu taky čekám. Jsem zvědavá, jak se bude líbit. Ilustrace i ukázka byly lákavé, takže myslím, že to bude prima čtení pro děti, které si užije i dospělý. Příjemné počtení přeji. :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si četbu. A ten blok je boží.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný balíček, taky na něj čekám. Všimla jsem si, že už hodně blogerům dorazil a mě ne :-(
    Užij si čtení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, dneska už je to třetí blog, u kterého to vidím :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
  6. Vsechny darecky jsou moc pekne, tak at ti delaji radost Marcelko :-)

    OdpovědětVymazat