středa 11. května 2016

Nové knihy:


Přeji všem krásný den. Dnes maličko nestíhám, ale na jednu rozbalovačku si čas musím udělat :-)
Přišla mi kniha z nakladatelství Grada. Chcete vědět jaká?
Tak se pojďte podívat ;-)



                                       Copak to tam asi je?



         Tak to je ona. Detektivka s nádechem sci-fi a fantasy.



anotace:

Sam Barnetová za sebou sice má pár ošklivých životních karambolů, ale v podstatě je tak nenápadná, že je
snazší o ni zakopnout, než si uvědomit, že vůbec existuje. O to větší rozruch způsobí fakt, že se ji někdo pokouší zabít. Navíc jsou okolnosti útoků přinejmenším ... podivné. Natolik podivné, že Sam začíná pátrat na vlastní pěst. Zjišťuje, že za jejími eskapádami stojí jeden hodně zvláštní Artefakt, jedno nečekané tajemství jménem magie a svět bájných příšer, draků, mágů a Golemů, jež je vším, jen ne bájným. Sam se ocitá v jeho netušených zákoutích, začíná kličkovat mezi jeho půvabem i nástrahami. V boji o život nešetří cynismem ani osobitým humorem. Magickým úkladům zásadně čelí arsenálem japonských čepelí, se kterými zachází lépe, než běžný člověk s vidličkou. Drak Azrael, skupinka bílých mágů a možná jeden či dva excentričtí duchové mají plné ruce práce, aby Sam udrželi na živu, Artefakt v bezpečí a magický svět skrytý před zraky nás, běžných smrtelníků.


Líbí se vám můj nový přírůstek? Napište mi, budu velice ráda :-)

Teď honem frčím do školky pro syna a užít si sluníčka, než přijdou slíbené deště.

Mějte krásný den, pokud možno s nějakou pěknou knihou.

Marcela :-)



19 komentářů:

  1. Já sci-fi a fantasy čtu hrozně ráda, takže se těším na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen občas, ale je příjemné proložit ty mé oblíbené krváky :-D

      Vymazat
  2. Vypadá moc pěkně. :) Já na ni taky koukala, ale zatím jsem vybrala jinou knížku. Ale možná ji také objednám. Uvidíme. Jsem zvědavá na recenzi. :)

    Sabina z Knižní kavárny s Nelou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, koukala jsem že máš vybranou pěknou knihu, určitě nebudeš zklamaná :-)

      Vymazat
  3. To vypadá nadějně! Těším se na recenzi a přeji příjemné čtení.
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
  4. Kristina Hlaváčková ? Znáš její Dračí oči ? Dokonalost sama

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem nečetla, tak uvidím třeba také přečtu :-)

      Vymazat
  5. Vypada zajimave. Uplne utekla memu oku. Diky za info :)

    OdpovědětVymazat
  6. Knihu nepoznám, ale obálka sa mi veľmi zapáčila až na štýl názvu tej knihy, inak je krásna :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Marcel, přeji ať se Ti kniha líbí a budu zvědavá na recenzi, byť to není úplně můj srdcový žánr :) Krásný večer :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristýnko, moc ti děkuji.
      Také přeji pěkný večer :-)

      Vymazat
  8. O knize jsem četla a vypadá parádně!!
    Těším se na recenzi :))
    Jako vždy bude skvělá :)
    bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za pěkný komentář :-)
      Recenze určitě bude .

      Vymazat
  9. Já mám Gradu spojenou hlavně s odbornými popř. historickými publikacemi, takže jsem mile překvapená, že vydávají i něco jiného :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano mají i pěknou beletrii, nebo knihy pro děti, ale ty dětské nejsou pro všechny to je jasné :-)

      Vymazat