sobota 16. dubna 2016

Nové knihy:


Přeji všem krásnou sobotu. Dnes mám jeden malý balíček s knihou, kterou se mi podařilo koupit přes fb knižní bazar. A kniha je úplně nová a nečtená, o to větší mám radost. Jen nevím kdy se k ní dostanu, protože momentálně jsem trochu zahlcená :-D
Každopádně mám z knihy velkou radost, a moc se na ni těším :-)





Tak to je ona, možná někteří z vás knihu již četli, nebo ji mají rozečtenou. Budu ráda, když mi napíšete jak se vám líbila :-)



anotace:

Když se ve Francii těsně před Vánoci zřítí letadlo letící z Istanbulu, vypadá to, že všichni zahynuli. Pak ale záchranáři najdou poblíž letadla živé miminko. Jenže na palubě letadla byly dvě děti v tomto věku. A protože se tak stalo v době, kdy testy DNA jsou ještě věcí neznámou, stojí policie před těžkým rozhodnutím: je miminko Lyse-Rose z bohaté a vlivné rodiny Carvilleových, nebo Emily z obyčejné rodiny Vitralových? Nakonec je dítě prohlášeno za Emily. Carvilleovi se s tím ale nechtějí smířit a najmou si soukromého detektiva, který má dokázat, že dítě patří jim. Osmnáct lét pátrá bývalý policista ve Francii i v Turecku, ale marně. Rozhodující důkaz se mu najít nepodaří. Když už chce se vším skončit, padne jeho zrak na staré noviny, kde se o případu psalo. Vše se mu náhle spojí a on pochopí, jak to bylo. Byla nalezeným dítětem Lyse-Rose, Emily, anebo bylo všechno úplně jinak a někdo celou tu dobu se všemi postavami dramatu obratně manipuloval?


Tak toto je můj nejnovější knižní úlovek :-)

Přeji všem krásný víkend, a jak jinak než s knihou ;-)

Marcela :-)


14 komentářů:

  1. Veľmi krásna kniha :) Som rada, že ti urobila radosť. Prajem peknú sobotu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš vkuse a stále nové knihy :) Je to super a tíško ti aj závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katarínko, je to hrozný já vím, ale tomu se už říká nemoc :-D

      Vymazat
  3. Taky se na Vážku moc těším :) Přeji pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tu jsem na bazaru viděla, to je pravda :). Hezké čtení! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný přírůstek! :)
    Knihu potkávám poslední dobou všude :)
    Snad se k ní brzo dostaneš a doufám, že bude recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, mám před sebou 5 knih, tak až poté přijde snad na řadu :-p :-)

      Vymazat
  6. Tiež som v rôznych bazárových skupinách na facebooku, no najviac nakupujem práve na tých knižných! Nejednu knižku som tak zohnala za malý peniaz. O Vážke som už počula, ale ešte nečítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dají se tam kolikrát sehnat opravdu pěkné knihy.Doufám, že se k ní brzy dostanu :-)

      Vymazat
  7. To vypadá hodně dobře, zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Obálku knihy jsem viděla už dřív, ale až ted jsem si přečetla anotaci. Vypadá to hodně zajímavě, asi si jí budu muset připsat na seznam knih, které si chci přečíst.:)

    OdpovědětVymazat