čtvrtek 3. března 2016

Různé:


Přeji všem krásný den, a chtěla bych vás pozvat k účasti na super akci na Martinus.cz 
Jistě jste ji už někteří zaznamenali, a někteří třeba ne. O co tedy jde?

Knižní šifra 2



Máte rádi knihy, a knižní výzvy? Zapojte se do  KNIŽNÍ ŠIFRY 2
Březen je měsícem knih, tak proč se nezapojit do této super akce.
Po celý březen se bude každý den (kromě neděle) odkrývat nová část obrazu, a na vás je pokusit se najít co nejvíce knih v obraze ukrytých. Tak pojďte na to :-)
Je to vážně výzva, protože autor obrazu do něj schoval až 64 knih různých žánrů, z různých období. Tak co? Kolik už jste jich našli?

Přeji všem krásný den, a spoustu nalezených knih :-)



10 komentářů:

  1. O knižnej šifre viem, ale keďže mám momentálne minimum voľného času, zrejme sa do nej nezapojím. Zapojila sa však kamoška a je to naozaj sranda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to vážně zábava :-) A není vůbec na škodu se společně s někým sejít, a udělat třeba dámskou jízdu spojenou s hledáním knih. :-)

      Vymazat
  2. Taky jsem této soutěži nemohla odolat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Hledala jsem první den, teď to nějak zanedbávám :D Musím se do toho zase pustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono je tolik věcí mo musíme udělat :-D :-p

      Vymazat
  4. Soutěžím a hledám, ale moc se mi nedaří... :( Přeji hodně štěstí ostatím! :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. :) Dnes jsem se zapojila a už jsem nějakým záhadným způsobem našla 7 knih :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi dobrý já mám zatím jen 3 :-p nějak mě víc nenapadá :-D třeba až bude více odkryto :-)

      Vymazat