pondělí 7. března 2016

Nové knihy:


Dnes máme pondělí, a pro mě začalo balíčkem. Přišla mi krásná kniha na kterou se už moc těším, protože je to třetí díl série a tak jsem moc zvědavá jak vše bude pokračovat.




                      Již podle autorky někteří poznají...


                                   Je to tato krásná kniha. 


anotace:

Pentalogie: Rubínová zář, Perla v mlze, Falešný třpyt, Utajený drahokam, Matné zlato Další románová pentalogie, v níž komplikované rodinné vztahy přinášejí nečekané i tragické zvraty událostí.


Máte někdo knihu doma? Nebo předešlé díly?

Napište mi jak se vám kniha/hy líbí :-)


4 komentáře:

  1. Od autorky jsem četla pouze Květy z půdy a to bylo skvělé,ale šíleně smutné :/
    Abych řekla,její další série mě moc nelákají,ale Květy z půdy bych chtěla dočíst :)
    Přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květy z půdy mám, ale teprve se na tuto sérii chystám.
      Moc ti děkuji :-)

      Vymazat
  2. Od autorky jsem ještě nic nečetla, ale slyšela jsem na ni mnoho chvály. Tak ať se kniha líbí! :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, určitě bude :-)
      Četla jsem již dvě její knihy a jsem spokojená :-)

      Vymazat