úterý 2. února 2016

Recenze:


Název knihy omalovánek: Tropický ráj
Autor: Anastasia Catris
Nakladatelství: Grada
Žánr: Životní styl, Hobby
Počet stran: 64




anotace:

Nadechněte se, vnímejte nádechy a výdechy. Vyberte si pastelku a začněte stránku postupně vybarvovat. Nechte tento okamžik být takový, jaký je. Naučte se soustředit a užívat si jednoduché věci, jako je vybarvování, což vás může přivést ke štěstí, které si všichni zasloužíme. Zbavte se stresu vybarvováním tropického ráje. Vice než 50 nádherně propracovaných a podrobných obrázků různých zákoutí tropického ráje čeká, až je probudíte k životu. Při vybarvování úžasných kreseb se zbavíte stresu, pocítíte klid a objevíte svou kreativní stránku. 





moje recenze:

Dnes jsem pro vás připravila obrázky z knihy omalovánek s názvem Tropický ráj.
Název nelže, protože uvnitř jsou nádherné obrázky exotického ptactva, plazů, ryb, květin a spousta dalších obrázků.
Když jsem obrázky vybarvovala, představovala jsem si že ležím někde na pláži a okolo mě je ta exotika z omalovánek. Obrázky na mě působí velice pozitivně, navíc lákají k použití opravdu pestrých barev. V omalovánkách je použitý kvalitní papír, takže se nemusíte bát použít ani fixy či linery. Čím budete vybarvovat je jen na vás, u mě vedou pastelky :-)




můj názor na knihu omalovánek:

Tato kniha omalovánek se mi velice líbí, jsou v ní obrázky mě hodně blízké. Pestrý svět květin, ptáků, nebo motýlů není to jediné co zde najdete. Každý obrázek je krásně propracovaný a svým vybarvením ho dovedete k úplné dokonalosti. Záleží jen na vás jaké barvy si vyberete.
Tuto knihu omalovánek si  klidně můžete přibalit s sebou na dovolenou, nebo ji darovat někomu blízkému, radost udělá jistě všem.
Tak pastelky a omalovánky do ruky a příjemnou zábavu :-)


Za poskytnutí této knihy omalovánek k recenzi velice děkuji nakladatelství  GRADA
Knihu omalovánek zakoupíte  ZDE







Anastasia Catris

Spisovatelka a ilustrátorka z Walesu ve VB. Propaguje horror, paranormal a Young Adult.








moje hodnocení: 5/5














4 komentáře:

  1. Moc pěkná recenze! Už jsem o koupi antistresových omalovánek uvažovala, ale ještě jsem se k ní nedostala. Ovšem budu mít brzy svátek, tak to třeba vyjde. :)

    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      Tak to je důvod nějaké pěkné dostat ;-)

      Vymazat