pátek 12. února 2016

Recenze- omalovánky


Název knihy omalovánek: Vybarvujte kreativně
Autor: Kolektiv autorů
Nakladatelství: Omega
Žánr: Volný čas, Hobby
Počet stran: 128





anotace:

Dosáhněte vnitřní harmonie vybarvováním úžasných Antistresových omalovánek s kreativním vnímáním.
Každá z krásných a jedinečných omalovánek skýtá příležitost k odpočinku, relaxaci a objevování vašeho vlastního uměleckého nadání.




moje recenze:

Tato kniha omalovánek obsahuje spoustu krásných obrázků které si můžete vybarvit dle vlastní fantazie. Vybrala jsem pro vás zase tři obrázky, aby jste viděli z čeho můžete vybírat.
Obrázky jsou pěkně propracované, jsou tu jak drobné, tak větší motivy.
Volba obrázku i čím budete vybarvovat je jen na vás.






můj názor na knihu omalovánek:

Potřebujete se odreagovat a načerpat novou energii? Určitě neváhejte a pusťte se do vybarvování antistresových omalovánek. Já už jim propadla dávno, ale pořád je to má oblíbená činnost.
Výhodou omalovánek je, že je může vybarvovat opravdu každý.


Za poskytnutí těchto omalovánek k recenzi velice děkuji  nakladatelství  OMEGA a KNIHY DOBROVSKÝ
Omalovánky zakoupíte  ZDE a také  ZDE





moje hodnocení: 5/5











4 komentáře: