středa 27. ledna 2016

Nové knihy- omalovánky


Tento balíček mi udělal velkou radost. Omalovánky pro dospělé jsou super, mám jich již několik a baví mě stále více. Tyto jsou z nakladatelství Grada.




                       Omalovánky vypadají parádně ;-)




1)


2)


3)


                    Tak připravím pastelky a jdu na to :-D


8 komentářů:

  1. Omalovánky jsou krásné, jen na ně najít čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím malovat chvíli přes den, a večery mám na čtení :-)

      Vymazat
  2. Omaľovanky vyzerajú naozaj krásne, každopádne ja na ne až tak nie som. Dôležité však je, aby sa páčili tebe :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou opravdu moc pěkné. Mě se líbí moc :-D

      Vymazat
  3. Jsou nadherne. Jen me by asi uz stresovalo ze bych jich mela moc a nestihala bych....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já si vybírám obrázky podle nálady :-) Jednou chci malovat zvířata, jindy květiny a nebo Hry o trůny. Prostě každý den něco jiného :-)

      Vymazat
  4. musim se do nich taky pustit, premyslim o tom uz dlouho, vypadaji proste bozsky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě neváhej :-D Ale pozor je to návykové :-D

      Vymazat