neděle 6. prosince 2015

Soutěž:





Ahoj, mám tu pro vás malou soutěž. Nemusíte se bát, nechci nic složitého, takže budu ráda, za vaši účast.


Soutěž začíná 6.12. a končí 13.12.
Výherce oznámím zde na blogu 14.12.

Vyberu  toho, od koho dostanu nejlepší tip na nové knihy, tak se snažte ;-)


Výherci budou 3.

1. Místo: Kniha+ záložky



2. a 3. Místo: Záložky (každý 5ks)


A co pro to musíte udělat?

1) Napište mi, jaké knihy by vám udělali pod stromečkem největší radost.
2) Doporučte mi nějaké knihy, které by se mi mohli líbit (na blogu zjistíte jaké knihy čtu)
3) Být v mých pravidelných čtenářích(není podmínkou)
4) Napište svůj e-mail, abych měla kam napsat pro případ výhry


Soutěžit mohou všichni s doručovací adresou v ČR.

Výherci mají 48 hodin na to aby mi odpověděli na můj e-mail, a napsali mi svoji doručovací adresu.

                               Přeji všem hodně štěstí :-)






13 komentářů:

  1. 1-No tak určitě kompletní Harry Potter :-)
    2-Většinou doporučuju knihu kterou čtu,takže ted bych doporučila Hippokratovu přísahu :-)
    3-Jsem :-)
    4)piesse15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1,Knihy, které mi udělají největší radost pod stromečkem budou určitě knížky Pět od U. Poznanski, Série Cizinka, Pod kůží, Pusinka, Pamatuji si vás všechny a Smrtná zima :)
    2, Marcelko, přímo tobě bych ráda doporučila své moc oblíbené knížky a těmi jsou knížky Obětina od S.J.Bolton (všechny knížky od ní jsou super), dále pak Sněží, sněží - kterou jsem právě ted dočetla a na Vánoce tě naladí tedy pořádně :) a to nejlepší nakonec, doporučuji knížku Rozbití andělé od Grahama Mastertona (volné pokračování Bílých kostí) opravdu skvělá knížka, která ti nedá spát ;) Já jí měla zhltnutou za dva dny :) a to je na mě co říct, já jsem velice pomalý čtenář, co si četbu vychutnává :)
    3, Jsem tvůj pravidelný čtenář a na každou tvou recenzi se vyloženě těším :)
    4, Můj email je: lucie.klarnerova@seznam.cz
    Měj se krásně, přeji hodně přečtených stránek a všem, co se zúčastní přeji hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Největší radost by mi udělaly fejetony, které roky psala Aňa Geislerová pro časopis Elle a nyní vycházejí knižně. Jsou tak duchaplné.
    2) Doporučila bych Vám román Gejša od Arthura Goldena, Morantologii Caitlin Moranové nebo Je to i můj život od Jodi Picoult.
    3) Jsem pravidelný čtenář.
    4) musil.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Těším se na nového Kinga - Právo nálezce, Jablko od Fabera, potom by mi udělala radost jakákoli věc od Filipa Topola
    2. Myslím, že by se ti mohla líbit Švadlena z Dachau od Mary Chamberlain, Krycí jméno Verity od Elizabeth Wein, Miral od Rula Jebreal, Obuvníkova žena od Adriana Trigiani nebo Pekařova dcera od Sarah McCoy
    3. Můj email je kivsa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. 1.Pod stromečkem bych měla největší radost z Šepot vzdálených chvil ,Povídej, co vidíš,Budoucnost,Vteřinu poté,Luční kvítí a našlo by se toho ještě hodně....
    2.Doporučila bych : Sběratel očí + Lovec očí - obě sem četla jsou fakt dobré , ale je třeba je číst obě po sobě jinak to nedá ten správný smysl,další b byly Sedmilhářky, ty mám doma ještě sem se k nim nedostala , ale těším se na ně ,protože obě předchozí knížky se mi líbili moc a jako poslední abych to nepřeháněla by byla Skrýš nebo možná i jiná knížka od J. Theorina stojí za to.
    3. Můj e mail: danago@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. 1.Tak určitě třeba Bílé kosti, Pořád jsem to já, Kniha vzpomínek, Sběratel očí, Já a pan Jones.... no nebudu už pokračovat, protože bych nikdy neskončila :)
    2. Doporučila bych Náhradnici, Unesenou od Lesley Pearse, Poslední nádech... všechny tři se mi moc líbily a věřím, že by se líbily i tobě.
    3. jsem pravidelný čtenář
    4. funny75@seznam.cz

    Děkuji za soutěž, Marcelko a přeji příjemný adventní čas ve společnosti nějaké úžasné knihy :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1,No tak seznam je opravdu dlouhý (zkrácená verze je i ne mém blogu),ale jedny z hlavních jsou Elita a První a jestli se to počítá,tak určitě i čtečku knih :)
    2,Strašně by mě potěšilo,kdyby sis přečetla Bikini.Nevím proč,ale něco mi říká,že by se ti tato kniha strašně moc líbila :)
    3, Pilně sleduji jako Sea Book :)
    4,seabook04@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marcelko, tak já jdu taky do toho :-)
    1. Největší radost mi udělá, když vůbec nějakou dostanu. I když každý ví, že tak ráda čtu, tak to nikoho moc nenapadne, ale nevadí. Nejraději bych pod stromkem viděla nějaký pořádný psycho thriller :-). To je prostě moje.
    2.Marcelko, je úplně jedno jaké knihy vyhledáváš nebo čteš, jistě sama víš, že někdy tě prostě nějaká tolik překvapí, že to ani nečekáš. Co bych ti doporučila? Zavři očka svý a teď momentálně dočtenou Má je vina. Je to prostě ze života, bohužel....některé věci se stávají....
    3. čtu Tě pravidelně, jak jen to jde :-D
    4. michaela.tyrova@seznam.cz

    Děkuji za pěknou soutěž :-) Ať se ti dál takhle daří :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný večer, tak se přidám :-)
    1) Nejraději bych pod stromečkem našla, uh... sama ani nevím. :-) Jakákoli kniha mi udělá radost, pochybuji, že by to někoho napadlo, pokud nepočítám Knižíška a nejlepší kamarádku. A pokud se někdo z nich trefí do Hosseiniho a nebude to "Konec prokrastinace", se kterou je mi vyhrožováno... budu ráda. :-)
    2) Souhlasím s Míšou Rubášovou v tom, že nezáleží na tom, co čteš, protože vždy se najde něco, co tě chytí a nemusíš to vyhledávat - za mě tedy mohu doporučit Vnučku pana Linha, Zlodějku knih nebo třeba Malého prince. :-)
    3) Přidám se, v komunitě čtenářů se pohybuji chviličku a za každý objevený blog jsem ráda.
    4) vmitrengova@gmail.com

    Měj se krásně a díky za soutěž! :-)

    OdpovědětVymazat