středa 30. prosince 2015

Nové knihy:


Tak asi jako spousta z vás, i já využila třiceti procentní slevy u Dobrovského. Koupila jsem vše, co jsem chtěla, takže jsem spokojená :-)






Tyto omalovánky jsem koupila pro svoji super kamarádku ;-)



Tyto jsou pro dceru k narozeninám :-)



Vzala jsem ji rovnou i pastelky.


Mají krásné barvy.



No a pro sebe jsem vzala tuto knihu :-)



anotace:

Vyšetřovatel má vraždění v genech…
My dva jsme stejní… Jefferson Winter nedokáže na tato slova zapomenout. Pošeptal mu je jeho otec krátce předtím, než injekce ukončila jeho život sériového vraha s patnácti mrtvými ženami na kontě. Winter se zoufale snaží dokázat sobě i okolí, že zákony genetiky někdy neplatí. Jako osvědčený policejní profilista je nyní pozván do Anglie, kde Scotland Yard hledá zákeřného vraha. I ten je jiný. Oběti, které si vybírá mezi ženami, měsíce mučí a zohavuje, pak je však pustí na svobodu. Najde Winter maniakálního šílence a překoná osudovou předurčenost?




Já jsem s nákupem spokojená, udělala jsem radost, a to mě těší nejvíce :-)


8 komentářů:

  1. Omaľovánky vyzerajú krásne aj pastelky, prajem príjemnú zábavu aj čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá, co budeš říkat na Polámané panenky, taky na ni mám zálusk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ijá jsem zvědavá, a konečně mám něco od prvního dílu :-D

      Vymazat
  3. Polámané panenky musím mí doma také a to doufám,co nejdříve :-D
    Už se moc těším na tvou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem ji koupila....mohli by takovou akci dělat častěji :-D

      Vymazat
  4. Polámané panenky vypadají podle ohlasu tak děsivě, že mám skoro chuť si je minimálně vypůjčit v knihovně. Těším se na recenzi! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je také možnost ;-) Nemusí se vždy vše jen kupovat :-)

    OdpovědětVymazat