středa 18. listopadu 2015

Nové knihy:


Tato kniha mě zaujala svou anotací, a nalákala mě na ni i má kamarádka, která ji již četla. Tak jsem na ni také zvědavá :-)



                                                    už je vidět o jakou knihu jde...


                                                                 je to tato kniha :-)


anotace:

„Co se stane, když je pravda unášena vlnami pryč z našeho dosahu…“
Poklidný výlet na moři? Ani náhodou! Koupání v průzračné vodě a popíjení tropických koktejlů se až příliš brzy promění ve zlověstnou noční můru…
Lana a její nejlepší kamarádka Kitty se vydají hledat svobodu a dobrodružství. Jejich sen volně cestovat se jim splní, když získají možnost plavit se na Modré – jachtě, která pluje z Filipín na Nový Zéland. Spolu se svými novými přáteli rychle podlehnou kouzlu vzdálených ostrovů a divokých večírků na jachtě. 
Z ráje se ale brzy stává peklo – Lana a Kitty zjišťují, že každý na palubě má nějaké tajemství, a navíc jeden z jejich nových přátel po jedné hádce záhadně zmizí...
Nebezpečné vlny nedůvěry a lží ohrožují nezávazné letní dobrodružství na lodi, někteří se však svého vysněného ráje nehodlají jen tak vzdát… a to za jakoukoli cenu!



10 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře, taky jsem na ní už koukala.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Má moc pěknou obálku a na příběh se těším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. zdá se , že bude zajímavá, budu ráda, když se dozvím jak se ti líbila.

    OdpovědětVymazat
  4. Od této autorky mám jednu knihu (Poslední nádech), na kterou mě také nalákala Šárka. Ať se ti čtení Modré líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to tip od Šárky :-) jen budu muset přehlížet ty tiskové chyby :-D Ale to přežiji :-D

      Vymazat
  5. Knihu už jsem určitě někde viděla! Pamatuji si ji podlé té nádherné obálky :)

    OdpovědětVymazat