pondělí 5. října 2015

Recenzní výtisky:



Dnes mi přišel balíček a mám z něho velikou radost. Jsou to recenzní knihy z nakladatelství  Moba. Už se nemůžu dočkat až je začnu číst.



                                                        Balíček je celkem velký.




Krásky jsou pěkně zabalené :-)



Já už vím o jaké knihy jde.



Tak to jsou ony :-)









anotace:


Potápěč, který se živí vytahováním golfových míčků z vodních překážek u golfových hřišť, objeví ve vodním příkopu ostatky mrtvého muže. Brzy se zjistí, že šlo o baltského pašeráka, který zemřel před více než dvaceti lety. O něco později je nalezena zavražděná úspěšná advokátka Anna-Lena Hammarskjöldová. Vyšetřování zavádí komisařku Ingrid Nyströmovou a její mladou kolegyni Stinu Forssovou až k největšímu lodnímu neštěstí evropských poválečných dějin: potopení baltského trajektu Estonia, které je dodnes opředeno celou řadou mýtů a spikleneckých teorií.






anotace:


Ruby je pravým opakem své sestry - dvojčete Gisselle, vypočítavé, sobecké, nesnesitelné manipulátorky. Přesto je Ruby nevýslovně šťastná, že má rodinu, že našla otce a sním i rodičovskou lásku, kterou předtím nepoznala. Nevlastní matka v ní však vidí vetřelce, snaží se ji z domu za každou cenu vyštvat, a tak sedmnáctiletá Ruby odjíždí do internátní dívčí školy. Je to ale správné rozhodnutí? Aby zapomněla na příkoří, začne se opět věnovat malování a najde i lásku... 





10 komentářů:

  1. Perla v mlze má krásnou obálku. Stejně jako její předchozí díl :) Na ten se brzy chystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano má krásnou obálku :-) První díl se jménem Rubínová záře už mám přečtený a moc se mi líbil. Já už se těším na listopad až vyjde třetí díl :-)

      Vymazat
  2. Krásné kousky,také bych je chtěla :-D :)
    Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Byl to boj, ale nakonec jsem je stihla :-D

      Vymazat
  3. Knihy vidím prvýkrát, avšak vyzerajú dobre, takže dúfam, že aj obsahovo budú rovnako dobré :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ledové hlubiny jsou už třetím dílem,ale ty předchozí jsem zatím nečetla a Perla v mlze je pokračováním Rubínové záře a ta byla moc pěkná :-)

      Vymazat