středa 9. září 2015

Výhra:



Dnešní článeček o mé výhře je takový půl na půl. Soutěž byla o knihu a dva lístky do kina.
Měla jsem velkou radost když jsem se dozvěděla, že jsem mezi výherci a samozřejmě jsem se těšila jak na knihu tak i na to jak s dcerou vyrazíme na film.




                                                      Soutěž byla vyhlášena 9.6.2015





Když mi přišel balíček s výhrou, tak jsem měla velkou radost.





Po rozbalení už byla radost o něco menší, poznáte proč?
Ano je to tak. Přišla jen kniha bez lístků do kina.



Po pravidelné komunikaci se zástupci nakladatelství, jsem se dozvěděla, že lístky pošlou později.
Za další týden, mi bylo řečeno že se tisknou vouchery, a že pak mě i dalším dvěma výhercům lístky zašlou.....

Kniha přišla všem třem výhercům, ale lístky ani jednomu z nás.
No nemusím říkat, že po třech měsících už nečekám na nic.
Jsem ráda, ze pěknou knihu a jsem trochu zklamaná, že nepřišla celá výhra....






anotace:

Znovuzrození dinosaurů pomocí DNA kvůli zábavnímu parku? Ne vždy jdou věci tak, jak mají a člověk by si neměl hrát na boha. Zfilmováno Stevenem Spielbergem.









8 komentářů:

  1. Ten pocit znam, vyhrala jsem knihu Bestiar Harryho Pottera asi pred mesicem a kniha nikde. Kdyz jsem zjistovala jestli se to stalo jen me, dozvedela jsem se ze ji nikdo z vyhercu nedostal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem na tom ještě dobře, že jsem dostala alespoň něco :-D
      Zkoušela jsi se informovat, proč nepřišla?

      Vymazat
  2. Knihu mám aj ja a polovičná výhra mi ešte neprišla to by som musela aj niečo vyhrať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se poslední dobou docela daří s výhrama knih, škoda že se mi takhle nedaří i třeba ve vyhrávání penízek :-)

      Vymazat
  3. Gratuluji a zároveň je mi to teda líto.
    Docela by mě to i naštvalo no,ale bohužel s tímhle nic dělat nemůžeme :/
    Tak aspoň přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-) ano nic s tím neuděláme...
      bylo to zklamání, chtěla jsem jít s dcerou, ale četla jsem, že film trhal rekordy v návštěvnosti, tak asi šel někdo místo nás...

      Vymazat
  4. Třeba tě ještě překvapí a lístky pošlou. Vím, že 3 měsíce jsou dlouhá doba, ale člověk musí být optimista... :))
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ano, ale já myslím, že už ne a asi už ani film v kinech nedávají...

      Vymazat