čtvrtek 9. července 2015

Recenze



Název knihy: Síla osudové přitažlivosti
Autor: Cyndi Daleová
Nakladatelství: Noxi
Počet stran: 216








anotace:


Otevřete se vyšší formě lásky s pomocí energie přitažlivosti.

Pokud hledáte nového partnera nebo chcete zlepšit svůj současný vztah, tato kniha vám ukáže, jak milovat nejupřímnější a nejosvícenější částí svého Já. Koloběh karmy způsobuje, že vztahy mezi spřízněnými dušemi bývají zatížené předvídatelnými problémy. Ale vztahy mezi ryzími partnery spočívají ve vyšší formě našeho Já, umožňují nám projevit se takoví, jací skutečně jsme. Pouze tehdy, když své ryzí Já spojíte s ryzím Já druhého člověka, vaše touha se po důvěrném svazku beze zbytku naplní.

Cyndi Daelová vás převede z bouřlivých vod vztahů mezi spřízněnými dušemi do laskavých a osvěžujících hlubin svazku mezi dvěma ryzími Já na území ryzí lásky. Najděte svého skutečného partnera nebo zažehněte plamen opravdové lásky ve svém současném vztahu. Vytvořte pocit míru a harmonie i v jiných než milostných vztazích.
Tato kniha, jež obsahuje užitečné rady a inspirující příběhy autorčiných klientů, vám poslouží jako praktický průvodce plný hluboké moudrosti a inspirace.



                                  V celém světě pro mě není lepšího srdce než to tvoje.
                                  V celém světě pro tebe není větší lásky než ta moje.
                                                           ( Maya Angelou )










moje recenze:

Už při prvním prolistování knihou mi bylo jasné, že napsat recenzi na tuto knihu nebude úplně snadné. Autorka knihy se zde zaobírá všemi možnostmi duchovna a snaží se vylíčit co a jak máme ve svém životě udělat, abychom k sobě našli toho pravého partnera, nebo třeba jen spřízněnou duši.
V deseti kapitolách knihy se dozvíme, že ve většině případů si k sobě hledáme nevhodné partnery a dalo by se říci, že každý z nás má v sobě zabudovanou určitou úchylku na nějaký tip člověka. 
To znamená, že někdo k sobě stále poutá alkoholiky, nebo násilníky a i když ví, že se mu to nelíbí, příští partner bude opět spadat do této kategorie lidí.
Velký podíl na všem má i působení rodiny. Pokud bylo naše dětství plné nebezpečí a katastrof a dojmy z rodičů nebo opatrovníků byly velmi silné, můžeme získat přesvědčení, že jsme schopni žít pouze s takovým partnerem, který v sobě nese to, co dobře známe z dětství. Může to znít nelogicky, ale někde v našem podvědomí věříme, že když budeme žít s někým, kdo se chová stejně jako náš nejhorší (nebo naopak náš nejhodnější! ) rodič nebo blízký příbuzný, pomůže nám to vyřešit vnitřní konflikty a vyhojit vnitřní zranění.
Všichni jsme jedna duševní rodina, ale každý z nás v ní hledá něco jiného. Nejde jen o milostný vztah. Často si klademe otázku, když tě neměli rádi ani vlastní rodiče, proč by sis měl zasloužit lásku teď? Pokud toužíme po láskyplném vztahu, musíme si dříve či později říci, že si zasloužíme být milováni. Toto rozhodnutí vyžaduje vůli projevit, kým skutečně jsme- nechat se poznat, pochopit, odhalit své zranitelné nitro.
Možná vás napadne, zda se určitému potencionálnímu partnerovi vyhýbáme proto, že pro nás není dost dobrý, nebo kvůli tomu, že se sami necítíme hodni přijmout skutečnou lásku.
Každý vztah nám něco dává- poučení, moudrost, zkušenost.
    Závěrem bych řekla, že i když tato kniha nespadá do mé žánrové kategorie, jsem ráda, že jsem si ji mohla přečíst a musím uznat, že hodně věcí ze svého života v textu knihy poznávám a souhlasím s tím.




Autorka: 


Cyndi Daleová je mezinárodně uznávaná spisovatelka, lektorka, léčitelka a komerční poradkyně. Je prezidentkou organizace Life Systems Services, prostřednictvím které uskutečnila 35 000 sezení s klienty. Vede vzdálení kurzy po celé Evropě, Asii a Americe











                                                                      



                                                      Prohrábni mi duši svými prsty.
                                   Jednou, jen jedinkrát, se snaž cítit přesně to, co cítím já,
                                                  věřit v to, co já, vnímat tak, jako já,
                                                         dívat se, zažívat, zkoumat
                                                    a jen jednou, jedinkrát, rozumět.
                                                               ( neznámý autor )







Já tuto knihu vyhrála v soutěži, ale vy si ji můžete zakoupit zde: Noxi






moje hodnocení: 4/5








Žádné komentáře:

Okomentovat